Yang Jauh...

Nak dijadikan cerita, selepas dekat sebulan, barulah akhirnya aku dapat perkhabaran dari jauh... Masa ni balik kerja and tengah kunci gate aku dah buat awan atas kepala. Aku dapat bayangan yang aku kunci gate lepas tu terus jengah kat mail box and ada surat untuk aku... Sekali bila aku buat benda yang sama, sorry ye. Memang takda surat or apa-apa untuk aku. Punah harapan. Masuk rumah dengan muke tempe. Letak-letak barang sekali tengok atas meja ada surat untuk aku la... Kembali senyum riang. *woot woot*


Amboi, kemain banyak lagi setem kan? Besar dan cantik lak tu... Tapi aku bukan peminat setem. Takpe, simpan sudah... Jauh woooo!!! Dari Cyprus. Ko cuba bayangkan, cop kat Cyprus tu bertarikh 28 Mei 2012. Hujung bulan 6 baru aku terima ok... Konon via air mail. Poooodahhhhh!!! Pui pui pui *ludah*


Tapi aku happy giler dapat surat ok. Actually bukanlah surat sebenarnya. But still happy la. Orang kalau takda orang bagi surat ke kad ke memang macam ni. Kemaruk. Dah dapat ditenung plak lama-lama. Bukan nak buka terus. hihihihi Sungguh, aku orangnye memang macam tu. Korang kalau bagi hadiah kat aku mesti stress. Sebab aku takkan buka jam tu jugak ok. Aku nak bawak balik and feeling sorang-sorang baru bukak.


Its a belated birthday card sebenarnya dari yang jauh di mata nun di Cyprus sana... Motif bagi kad gambar gajah kenapa???? Gemok sangat ke aku ni??? Tettttttttttttttt!!!! Ohhh, gajah comel eh??? Baiklah, boleh diterima alasan tu... Apa-apa pun, penuh ok tulisan dalam card tu... Kembang kempis hidung aku baca ok. Terus rasa nak pergi Cyprus malam tu jugak... hihihihihihi~


Thank you so much....
Really appreciate this card...
Gajah pun gajah laaa...
Yang penting isi dalam card tu kan???
hihihihihihi~
You know who you are...
xoxo~



*tutup muka*
Malu laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...