Karnival Sukan 4S - Part 2 (Last)

Meh sini sambung balik entry tergendala... Konon nak update last week tapi macam blog buat hal kan tak ley upload gambar sebab dah exceed limit. Now, alhamdulillah dah jumpa cara-cara yang sesuai... Nati ada masa aku buat entry pasal tu ye... Harap-harap la aku rajin ye...

Lepas je netball team punye games abes, balik bilik rehat and tidur kejap. Sepatutnya kitorang ada main petang tapi sepakat nak abeskan semuanya pagi tu. So petang relaks jela. Dah tidur then bangun mandi. Then tibe-tibe dapat kol cakap budak-budak futsal masuk Semi-final so diorang suruh sokong. Haruslah menggelabah siap cepat-cepat nak tengok match diorang. Sekali dah sampai bawah abg eman cakap post pone kul5. Puiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Makanya, kita tengok la games sukan lain....


Mari kita tengok badminton... Tapi yang terjadi adalah, tak tengok pun diorang main. Sebabnya kakak-kakak office beriya datang ILSAS sebab nak support kitorang petang kan? Sekali, kitorang dah abes main la.... Sorry kak...


Ni panas giler ok dalam dewan ni... Panas kaw-kaw. Tapi of coz la semangat nak cerita tentang kekalahan bermaruah kitorang... Pheeewitttttttttttttt!!!! Bermaruah sangat kan?


Settle tengok badminton, marilah tengok kerom... Time ni SEM lawan dengan SMM. Aku tak sokong mana-mana. Dua-dua team membe ok... hahahahah~ Kelakar je diorang ni main. Enjoy abes la... Syiok wo!!!


Perghhhhhhhhh... fokus bebenor dah ni... Relakslaaa bro... Chill sudah.... Tapi tak silap SMM (baju merah) kalah tau... SEM champion...Then petang tengok futsal lak... Tak sempat abes futsal aku chiao keluar pergi Alamanda.... 


Ini masa nak balik dah on Sunday... Berpisah sudah. Kemain serius pakcik ni tau...Ape bende yang aku tengok pun aku tak tau.... Muke aku tak ley blah kan? Tapi cool la... Candid kan?


Geng Jimba semua pun join sports ni cuma tak complete ni sebab ada dua orang yang takda... Thanks for this picture der... I loike... Comel je semua orang kan?


Dan ada lagi....
























Bukan paling COMEL ye...





































Tapi...






















































PALING HITAM!!!


Ok, fine!!!
BYE
T______________________________________________T

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...