Menu Orang Diet...

 HAHAHAHAHHAA~ Title je nak gempak kan? Tapi betul la wey... Bulan puasa ni aku upgrade sikit menu diet. Cheewahhhhhhhhhhh... Padahal baru berapa hari je start puasa kan? heheheehe~ Kalau korang boleh tak makan sikit je? I mean diet... So far aku alhamdulillah nafsu makan boleh tahan la. Bukan la kedekut tapi aku disiplin... Boleh gitu? hihihihii


Nah, ini menu diet aku... Konon la diet. Nugget 2 ketul, telur separuh goreng satu (xde la goreng pun sbb guna non stick pan kan) dengan baked bean... Perghhhhhhhhhhhhh, layan sey... Sedap siot tengok gambar ni. Mula lah fikir buka puasa nak makan camni je nanti. Lupa lak nak bgtau nenek yang bulan puasa taknak makan nasi langsung... heheheehe Sure nenek support kempen aku ni... Dia pun join jugak nanti. Percayalahhhhh!!!


Ok korang... Puasa walau tak makan dan minum siang, tapi bila makan dan minum tu berpadalah. Nanti nak solat maghrib and terawikh pun tak larat ok. Jangan ikotkan sangat nafsu bile pergi Bazar Ramadhan tu. Syaiton kene ikat kang kita lak jadi syaiton beli makanan macam-macam tapi buang. Bazir ok!!!



Selamat Berbuka...awal lagi eh?
Bolehla ye...
Makan control ok...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...