Spending Time Together...

Well, aku rasa kalau tak payah cerita pun konpem korang tau aku pergi spend time dengan diorang katne kan??? hahahaha Nampak sangat kaki IKEA... Macam ni la, kan abang aku duduk BP. So kadang-kadang bila datang sini dia teringin nak makan meatballs. Tu yang macam selalu je layan. Plus, kalau pama datang nak shopping barang IKEA still makan kat situ gak... So nasebla kan? But this time sebab Ain tak pernah try lagi. Tu yang we all pergi IKEA.


See, banyak tak? Taukey kali ni abang... Macam tiap-tiap kali pun abang. Thank you abang... Murah rezeki abang. Aku and adik tukang beratur and beli jela apa-apa. hehehehee~ Bestttttttttttttttttt!!!


OMG!!! Gulap giler muke abang time ni. Mesti sebab flash ni. hahahahaha *dan2 salahkan flash camera* Tempting giler makanan atas meja tu.... Ye, aku tau tak semua orang suka meatballs ni... Tapi for us, sedap!!! Itu je. Tekak masing-masing kan....


Brocoli dengan spegheti tu aku punya. Tamak tak??? Tapi licin ok aku makan... Nampak sangat lapor time ni. Padahal dah bekpes makan kat hotel dengan Ain... hihihiihihihi Ohhhh lupa, aku teman Ain tidur hotel. Best woo.. Sanggup ponteng kerja....Eh bukan ponteng. Cuti....


Fuhhhhhhhhhh... Efekkk cahaya sangat.... Comel kan??? hahhahaha Padahal gerwam je gambar macam tu.. Takpelaa... Layan... Chopp, tujuan asal abang and Ain datang KL of coz la nak window shopping... Tapi macam biasa la, window shopping la sangat kan? hihiihihi


Paling comel la konon tew.... hihihiihi Ni budak sudah suruh wa snap ini gambar lepas tu slumber post kat twitter guna wa punye account... Bijakkkkkkkkkk sangat ok!!! :P








Dan macam biasa....
Kalau ikot abang jalan-jalan or window shopping...
Kalau tak pusing tawaf semua kedai dan tak beli apa memang tak sah...
hahahahahahhaa~
























Untuk itu, cara paling berkesan elak boring....



































TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....~


Of coz la posing depan cermin besar sementara tunggu abang try seluar dan baju kat fitting room....


Try lama-lama pun takpe abang...
Janji semua BERES!!!!
hahahahaahahhaha~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...