Buka Puasa Semalam...



Haaaa... Hamek ko.... Terliur tak??? Bulan-bulan puasa ni semua duk tibai tayang makan minum je kat blog kan? *aku lettew* hahahhaha~ Nak buat macam mana kan? Kalau entry makan laju je semua tengok... hahahaha~ Dasar!!! Okla, sempena bulan puasa office aku balik awal. Hari-hari balik kul5.30petang. Padahal kuar office je dah jem. Tapi aku ada jalan alternatif lain. So selamat la kiranya dari jem. InsyaALLAH... Sempatla semalam balik kerja singgah isi minyak dulu, beli kokolat sikit and also aunty nak singgah kedai beli barang...

Sampai rumah tengok nenek dah siap masak bubur lambuk ok. Ada telur dadar dan juga sambal. Aku kan kuat pedas. Takda sambal tak boleh. Mengada sangat. Selain bubur lambuk, ada pengat pisang which is aku tak makan sebab ada pisang kan, then bubur jagung my fevret... Lepas tu ada air katira aku tapau dari BP. Perghhhhhhhhh, sedap uols. Then aunty request ribena longan macam kat williams tu. So akula buat...Lega tekak wey dapat minum semalam...


Harini nak buke puasa apa eh?
Aku target bulan puasa sahur and buka tak makan nasi.
So harus cari roti dan salmon...
Sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
*slurpppppppppppppppppp*


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...