Paranoid....

Ye, aku rasa aku sekarang mengalami masalah PARANOID... Semua ni berpunca daripada kejadian tayar pecah tu. Since that aku macam menggelabah dan cuak everytime masuk dalam kereta. Bila nak drive berdebar lain macam. Lepas tu tangan gegel je pegang stereng. Dasyat tak???? Lagi satu, aku sekarang nak tekan minyak pun cuak ok. Tak berani nak bawak laju. Hari-hari aku kuar lebih awal sebab aku drive slow je sekarang pergi kerja. Tak cukup dengan tu, aku sanggup tak on radio ok sebab nak dengar bunyi tayar. Pantang boleh berhenti tepi, konpem aku berhenti nak cek tayar. Giler tak???? Aku rasa kalau korang naik kereta sama dengan aku korang mesti stress ok!!! Ntah apa-apa je. Aku macam fikir kejadian tu boleh berlaku lagi kan... Tu pasal cuak je. Bila dah sampai office pun aku tengok lagi tayar. Ntah apa-apa la... Tapi seriously, aku paranoid. Sampai pejam mata pun boleh terbayang lagi kejadian ok... Ishkkk... Harap-harap tak lama la... Korang pernah paranoid macam aku tak? Korang buat apa je? Share la tips ke cara apa ke untuk hilangkan paranoid ney.... 


Aku try overcome paranoid ni slow-slow ok...
Hopefully berjaya...
InsyaAllah...


p/s: eh, aku nye capacity gambar untuk blog dah over limit. Nak beli macam mana eh? Takde credit card dorh... Guna debit card boleh? Please help....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...