Spa Date was Awesome!!!

Bila masing-masing dah kerja, jarang dapat spend time sama-sama. Tapi the bond tetap ada. Walau susah nak jumpa tapi kita selalu cuba untuk adakan masa bila ada peluang... Lebih-lebih lagi bila yang sorang tu kerjanya outstation sepanjang masa. So, since macam tu kitorang decide untuk have a spa date. Selain dapat spend some quality time together, dapat rehatkan badan juga. So, its a yes sgt!!! Macam biasa, Yun (my date) kan anje angat orangnya... Jadi semuanya aku lah yang kena plan. Dia hanya perlu setuju je... Sampai nak pergi date pun aku pergi jemput dia... Awak memang anje angatlaaa... Suka tengok muka awak. hahahahaha *yangnihanyaYunyangpaham*


Spa ni kat tingkat 2 rumah kedai. Aku tak pernah pergi sini. Tapi sebab ni paling dekat dengan kitorang so try jela. Lagipun, ada deal best kan? So takkan nak biar je kan? Haruslah grab!!! Sampai-sampai je dia suruh duduk dulu. Aku amek peluang la snap pic. Yang korang nampak atas ni tempat urut kaki a.k.a refleksologi...


Ni kaunter bayarannya... Cool kan? Semuanya yang kerja kat sini saudara jauh Yun a.k.a Indonesian. hahahahaha~ Aku tipu je. Bukan saudara Yun pun sebenarnya. Cuma Yun kan ngomong jowo nya hebat kok.... Bisa dong apa semua lebih la dia tau. Aku ni nganga jela bila diorang borak...


Sementara tunggu and isi borang kitorang diberi minum air... Macam jasmine tea macam tu. Tapi yang ni aku boleh digest la... Kalau yang rasa minyak zaiton tu, puiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Tak lalu tekak aku ok...


Haaaa... menarik kan? Ni walkway untuk ke bilik-bilik and tempat sauna and mandi also... Sorry la ye, takda gambar keadaan ketika ber-spa dan massage bagai... Sangat tak sesuai ok... Tapi menarik la tempatnya.... Pekerja-pekerja kat sini pun ramah tamah pastu sopan je. Urut pun sedap... I loikeee. Ohhh, kitorang buat facial sekali...


 Time ni Yun tengah buat foot detox. So aku sementara tunggu giliran snap la pic apa-apa yang patut... Cosy sgt ok... Seronok dapat spend time dengan Yun... Pasni ntah bile la plak...Padahal duduk dekat-dekat je...


My turn... Geli ok ada orang gosokkan kaki bagai... Ishkkkkkkkkkkkkkk, meremang laaaa... Geli bebenor rasanya...


Yun yang baru perasan dirinya JENDOL... Selama ni tersorok dek rambut a.k.a fringe nye... hahahahaha Dahla yunk, xpyh nk belek sgt dahi tu. Dah jendol tu jendol jela ye...Aku terima seadanya... #eh?


Dan yang paling comel.... Semestinya aku!!! hahahahahhaa Sila sila sila muntah ye...Aku paham masalah korang.... Nak balik baru beriya nak snap gambar. Ntah apa-apa jek... Pastu menggelabah selipar hilang. Padahal salah tempat je kot...


No 7-1 Jalan Equine 9B
Taman Equine, Putra Permai,
Sri Kembangan,
Selangor.

03-89427891/012-6460210



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...