For The First Time Ever....

Pada aku tempat paling best untuk spend time dengan kawan-kawan or family adalah IKEA.... Ini pendapat aku la. Kenapa aku cakap macam tu??? Bagi aku, selain ada meatballs, boleh jalan-jalan cuci mata rabakkan poket tengok barang-barang IKEA. Tak cukup dengan tu, boleh pergi IKANO lak. Lepas tu the Curve.... Haaaaa, lagi mana???? Semua la korang ley terjah... Beratur panjang pun sanggup ok makan kat IKEA semata-mata nak makan meatballs and Daim cake.... Aku kalau korang ajak pergi IKEA on je. Kalau aku yang kena beratur beli makanan pun aku sanggup. Yang penting korangla cari table ye... hahahaha~


Time ni sebenarnya semua busuk kot. Mau tak busuk. Masing-masing dah berpeluh bagai berlari masa NTV7 FEEL GOOD RUN tu haruslah kepam kan? Tapi pedulik... Ramai je ok yang pergi IKEA lepas run tu... Tapi aku wangi sikit la sebab aku salin baju and bedak bagai dah... hihihihiih


Kitorang sampai cafe IKEA ni kul10.30 macam tu. Awal lagi kan? So tanya dulu kat kaunter meatballs ready kul berapa. Then dia cakap kul11.30. Maka kita minum and makan kek je dulu ye. Lepas tu borak-borak and lepak...Kul11.30 barulah mula beratur... Hamek ko beli macam-macam....


Rezeki kitorang aritue sebab Husna (tudung purple) belanja. Oma dia bagi kad IKEA yang dalam tu ada duit banyak woooo... Kitorang makan 2kali kat cafe pun macam tak luak ok duitnya....Thanks Husna....Thanks Oma....


Hahahahah Dalam banyak-banyak bunga terselit satu kumbang. Pastu kene buli duduk tengah-tengah. Kesian Lee. Siap kitorang berlakon konon-konon Lee pergi IKEA dengan janda-janda dia... Isteri ada 4. Balance janda. Hebat kaw2... hahahahaahaha~ Lee, apa yang cube u buat tu???


Ohhhhhh, ini rupanya yang cuba you buat ye Lee... Ada-ada je budak ni tau... Tapi tak ley blah kak Nurul la. Siap slumber order, you I nak mashed potato tau. Dua tahun lepas i pergi ada... Derrr!!!!!!! Itu dua tahun yang lepas ok... Now no more. Kentang rebus je ada... hehehehe~ Lepas tu masa jalan-jalan tengok barang siap cakap, " I nak cari dustbin la... Dua tahun lepas RM2.00 je..." Perghhhh, semuanya nak cakap 2 tahun lepas... Tapi sumpah dustbin tu ada. Cuma harga skang sudah jadi RM2.80. Heheheehe



Itulah buat pertama kali kitorang lepak IKEA sama-sama...
Fun sgt!!!!
#WIN

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...