Malam Pesta Muda Mudi...

Tajuk entry dah ganas dah tu.. Bajet sangat... Padahal mende jela aku ni kan? hahahaha Lantak... Janji aku soka... Kejis giler macam tu kan? Janganlah korang fikir aku plak yang ke pagi botol bergelimpangan kekasih muda takat berpegang tangan... Eh, ternyanyi sudah... Sorry la der. Ni last week masa abang aku datang sini. Konon nak shopping katanya... Memang shopping sangat. Aku leleh je la tengok.... hihiihihihi~


Khamis malam Jumaat la katakan... Bukit Bintang area semua jem ok... Time ni sebenarnya kitorang dari lepak-lepak kat Mali's tau. Then saje jela nak ronda-ronda kota Kuala Lumpur ni kan? hahahaha~ Padahal dah tau jem nak jugak redah kan?


Lama ok tersadai kat sini... Dapat tengok different walks of life gitu... Macam-macam manusia dan ragam ok... Tapi since malam tu tidur hotel kat area situ so terpaksa jugakla redah... Best la sekali sekali dapat tengok lampu kan? Ngade kan? Teringat zaman kanak-kanak dulu asal malam je siap homework ajak papa pusing-pusing bandar tengok lampu.... Padahal separuh jalan je dah ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzz.... #APTB


Haahhahahah Nasebla bukan aku yang drive... Aku duduk je diam-diam dalam kereta snap gambar. Macam orang jakun pun ada... Tapi dulikla kan... Ni depan pavillion jem gilosssssss... Tak gerak langsung ok... Apebende ntah yang buat jem pun aku tak tau. Naseb tak standby roti...


UNIQLO - aku dulu mule-mule sebut UNIQ-LO ok. Pastu macam biasa bab-bab kutuk ni bagi kat abang and adik aku. Gelak kaw-kaw tak hengat. Dia punya bahan tu perghhhh pedih siot. Siap ajar tu sebut camne... UNI-QLO... Tibai jelaaa...


Time snap pic ni dan-dan la kete tu lalu kan? Potong stim betul... Baru nak snap lampu-lampu kat Sephora tu... Pergi malam dengan siang lain kan feel nye. Malam-malam even jem pun (macam siang tak jem) tapi sejuk je kan? Takdela peluh ke apa... Eh, duduk dalam kete apenye nak peluh kan?


Haaaaaaa... aku rasa yang buat jem kan, sebab banyak kereta-kereta and teksi benti kat kiri kanan jalan ok. So memang sesak la wey... Tak paham aku. Pastu tengok BBNU a.k.a agas bak kata Ain berpeleseran banyak ok. Nak tidur kat hotel (consider hotel ke motel) area situ pun cuak wo...


Ramai giler orang kan sebenarnya... Pak Arab Mak Arab lagilah ramai. Mentang-mentang area situ banyak bangsa diorang punye restoren kan? Tapi still macam takot la kalau jalan kaki kat situ. Dengan yang geng gelendangan tidur tepi-tepi jalan tu.... Ishkkkkkk, kesian....


Bile kadang-kadang tengok keadaan sekeliling macam ni rasa bersyukur sangat. 
Sebab walau tak mewah mana, walau tak kaya mana, tapi tak tidur tepi jalan, tak kais sampah untuk makan, tak mintak sedekah, ada keluarga yang best...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...