Berkelah di Bawah Pokok

Salam Ramadhan korang.... Semoga Ramadhan kali ni penuh makna untuk kita semua serta puasa kita diberkati dan diterima Allah swt. Di bulan yang mulia ni aku ada target untuk dicapai. Hopefully aku berjaya capai target aku tu. InsyaALLAH. Puasa-puasa jugak, tapi aku tetap akan up entry yang tertangguh even pasal makanan. So, pagi-pagi ni melantak la korang tengok makanan.... Maafkan Beta.... Beta gitu. hihihihi

Sempena nak menyambut Ramadhan, aku telah menghasut kak Nurul dan Husna untuk berparti McD. hahaha~ Ok la kan parti McD, dari parti yang tak tentu hala tu... So, Jumaat lepas, sebulat suara untuk lunch McD. Dalam kereta masing-masing dah lukis awan nak makan apa. Aku lagila over sebab nak beli macam-macam ok. Bajet perut drum la konon. Padahal makan fries je kenyang sudah... Tak guna betul.


Ada satu McD je yang dekat dengan office aku ni tau. McD yang dekat dengan kilang F&N tu. Sampai-sampai je tengok berduyun ok orang. Yang solat Jumaat dekat McD pun ada.... hehehehe~ *sendiri mau ingat siapa* Lepas konon suruh Kak Nurul and Husna turun dulu order and cari meja sementara aku cari parking. Tapi..... Non hado ok. So kitorang drive through jela....Lepas tu sebok pikir nak makan ktne. Last-last parking kete bawah pokok kat office tu then bukak pintu and makan la dalam kete. Nikmat ok....


Macam biasa aku la tukang order kan... Kemain kecoh lagi nak order. hahahaha~ Foldover large siap ice-cream sundae lime set satu, foldover medium set satu and ayam goreng spicy large satu set. Lepas tu beriye tanye ada apa-apa lagi tak nak tambah. Semua laju je cakap xde. Nampak benor lapar. Dah dapat semua sekali dah otw balik office baru teringat ok fish fillet (sila baca fillet-o-fish) yang aunty kirim... ahhahahahha~ sengal...


Kak Nurul muke puas sebab dapat makan fries and ayam goreng!!! Baru lepas pantang konon nya... Ko tibai eh kak??? Suke kan??? hehehehe~ Tibai la puas-puas. Makan la pedas banyak-banyak. hahahahah~


Husna comel je dapat makan foldover... Pastu ngelat... Tak bagi aku makan foldover aku sebab die suruh abeskan dia punye dulu. Amboi kemain... Lepas tu fries and air pn aku and Kak Nurul la eh kena abeskan... Bijak bijak Husna...Lain kali takkan terpedaya lagi... hihihihihi~
















Dan yang paling GEMBIRA yang amat adalah :




































Budak dapat Eskerwim tapi tak cukup....


hahahahahaha~ Sedap siot eskerwim McD lime tu... Ada nata de coco dalamnya lagila feel sangat ok...


Balik ni nak beli la....
Opszzzzzz... Lepas terawikh la...
Mula la tu pikir aku tak puasa kan???
Tak dapat Jack....


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...