Pagi-pagi Dah Berat...

Teruja tak tengok Title post aku arini??? hahaahahah~ Ntah apa-apa.... Aku banyak nak post pasal makan ni... Naseb korang la yerk... Almaklumlah, makanan kan buat kita gumbira gitu... Padahal memang dasar KUAT MAKAN!!!! Tapi selalu tak abes... Itu aku akui.... hihihiihhi Bukan sengaja ok tapi aku memang ada masalah nak abiskan makanan... Untung giler siapa keluar makan dengan aku ok. Sebabnya aku order tapi makan ciput je. Balance bagi kt orang lain je.... Barulah tak bazir kan? Setuju??? hehehehehe~






Meh aku tayang apa yang pagi-pagi dah berat....

























Sedia????






































Hamek ko!!!!


NASI AYAM!!!!


Sarapan pagi aku tadi kat rumah sebelum pergi kerja...
Korang mampu breakfast tibai nasi ayam????
hahahahahahha~
Ni semua salah nenek aku...
Aku lak tak sampai hati tak makan apa yang dia dah hidang...
Jadi eloklah kiranya kita makan...
Esok kita bersukan la ye gamaknya...



T_____________________________________T
Redha jela gemok....
HITAM plak tu...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...