Letih...

Arini mula-mula semangat nak update macam-macam... Tapi semua tu sekadar hangat-hangat hangit tahi ayam jela... Takda feel ok nak buat entry yang best. Arini nak mengadu naseb je la kat korang.... Korang bagi ke tak bagi aku tetap nak mengadu gak.... hahaahahaa~ Aku sebenarnya letih...Ntah apa yang aku letih pun aku tak tau... Bukan keje buruh pun angkat besi batu bagai kan... Mungkin letih mental kot... Bukan aku sakit mental ok... Tapi letih la senang cerita... Letih yang macam kau nak tidur tapi kau tak mampu nak tidur sebab kau rasa tidur tu tak best... Get it??? Itu yang aku lalui la skang... Pastu tak tidur bukan buat apa pun... Aku tengok iPod, aku tengok BB. Pastu pandang je... Motif??? Haihhhhh....









Yang pasti....








AKU LETIH!!!























LETIH!!!!
















Itu je... Ok bye!!!


p/s: tak tidur pun mampu pergi kerja dengan slumbernya.... Tahniah!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...