Kenyang Perut Suka Hati....

Ini cerita minggu lepas. Jumaat la pendek kata. Sebab Jumaat kan lunch time lama. So dapatla lepak-lepak lama sikit... Lantak la arini aku lambakkan gambar makanan jela untuk korang... Pagi tadi nasi Ayam tengah hari bantai nasi lagi dengan asam pedas... Masak masak!!! Stress aku tau.... Kitorang selalu Jumaat rehat kul12.50pm sampai pukul 2.15pm je... Sangat la sekejap ok. So haruslah makan dekat area-area office je ye. Kebetulan kedai Ani Sop Utara baru bukak kan? Haruslah terjahhhhh!!! Dasar..... 


Perghhhhhhhhhhh... Korang tengok air ni agak-agak air apa? Ada yang cakap air Rozelle ok... Tapi salah... Ini sirap bandung with cincau a.k.a BANCAU... hahahaa Meleleh air liur aku tengok gambar ni... Tak ley jadi ni... Haus laaa plak.... Sedap woooo... Tapi bandung soda mama lagi sodap~


Mee hoon sup aku.... Aku suka la sebab tak banyak "sampah". Maklumlah, aku kan tak makan sayur-sayur ni semua. So bile dapat makanan tengok simple macam ni aku gumbira. Tak perlu risau nak asingkan sekor-sekor sayur tu... Memang dasar sangat... hihihihihihi Terima tak???


Ha..... Bukan setakat sup sup je ada ok. Nasi Ayam Penyet pun ada.... Bubur nasi pun ada ok... Siapa-siapa nak cuba silalah ke restoran Ani Sop Utara yang berhampiran dengan anda....anda...anda!!!! *jeritdalamgua*

Yang tempat aku makan ni dekat Shah Alam je.
Ani Sop Utara dekat SEKSYEN 27.
Area Alam Megah.
Siapa-siapa duduk area sini pasti tahu. 
Selamat Mencuba!!!!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...