M.I.D.E 2012

Aku nak cerita benda yang dah basi arini... hahahaha~ Maklumlah banyak benor gambar tapi tak larat nak buat entry. Ni aku amek kesempatan la kejap. hihihihi Aritue masa lepas larian NTV7 tu, kitorang sepakat nak pergi MIDE2012 kat PWTC. Korang tau tak MIDE tu apa? Bagi yang tau tahniah. Untuk yang tak tau meh nak habaq mai... Chewahhhh, dan-dan speaking utagho... MIDE2012 ni adalah akronim bagi Malaysia International Dive Expo. Macam biasa, setiap tahun pun diadakan di PWTC. Tahun ni MIDE berlangsung pada 6-7JULY2012. Selalu pun tarikh lebih kurang macam tu je la.

Aritue masa pergi MIDE ni BB aku mati. So takleh nak snap gambar sangat. Lee plak slumber badak tinggal camera dalam kereta. Kalau tak dah boleh snap macam-macam dah. Jadinye takde gambar pemandangan MIDE ye kawan-kawan. Lagi satu, kali ni pergi takde feel sebabnya ada orang tu kan tak boleh pergi diving this year, jadi muke toye je bile masuk MIDE ni. Asek berzikir ajak balik je. Tensyen yang lain-lain. hahahahahaha~


Since takde apa nak beli kan (ini aku la), jadinya beratur la buat benda alah ni. FREE ok... Aku siap buatkan untuk abang, kakak ain (kakak ke?), adik n yang lain-lain ok. Ni pun dapat tau pasal terserempak dengan Kak Reen. Beriye dia suruh kitorang beratur and buat benda alah ni.... Jadila kan?


 Tak lama pun dalam tu. Ada la dalam sejam hingga sejam lebih je. Opszz, lupa nak bagitau, nak masuk MIDE ni bayar RM3.00 tau. Then baru dapat shopping beg MIDE2012. Sorry, aku lupe nak snap begnya. hahahaha~ Biasalah, aptb kan? Ni otw balik, sebok snap gambar dalam kete. Lama xbuat perangai cmni...


Haaaaaa... yang ni paling comel. Sebabnya tak nampak la ketara warna kulit aku yang paling GELAP buat masa ni... hehehehehe Banyak kali ok snap semata-mata nak dapatkan lighting yang cantik and tak nampak aku BERKILAT. hahahaha~



Sedih tak dapat join diorang nanti.....
T________________________________T
Hopefully next year dapatla merealisasikan impian ni....
*sorbsorbsorb*

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...