Yeay, Makan Free Lagi...

Sorry ye korang. Aku rasa korang lama-lama muak baca blog aku ni. Kejap-kejap cerita pasal makan. Kejap-kejap cerita pasal jalan-jalan. hahahahaha~ Maafkan saya *gayazizan* Tapi ada ahkak kesah? *tangan ke bahu mata ke atas libas rambut tudung* hahahahhaa~ I lap u all laaaaa....


Alhamdulillah... Rezeki berlarutan makan free... Bukan rezeki aku je berlarutan harapnya. Rezeki orang yang membelanja aku tu pun diharap berlarutan. InsyaALLAH. Amin... Woot woot~ Tak sangka ok... Actually, masa Isnin tu asalnya Kak Sue kan letak parcel atas meja aku. Dah tu macam kantoi la kan pasal birthday aku. So aku mengaku la birthday aku Jumaat lepas. Then dapat email orang tu wish and dia nak belanja semalam. Tu yang semalam lepas training netball sampai lebam dan guling-guling, aku balik office semula. Yerla, nak salin baju and solat dulu... hehehehehe~ Then car pool and pergi together-gether.


Ce teka ce teka dekat mana ni??? hehehehe~ Kelassssss kau Zaza eh silap... Mariaaaaa ler.... Time ni clear lagi. Tak ramai orang ok. Maybe still early kot.


Lepas bagitau nak air apa, aku terus cop tempat. Yerla, nak duduk sofa kan? Baru best nak duduk sedap dan lama sikit. heheheh~ Ohhh, kitorang lepak kat Coffee Bean Taipan je. Dekat dengan office.


 TaRAAAAAAAAAAA... Tukang belanja a.k.a tukang keluar duit. hehehehe~ Thank you so much kak... Len kali belanja lah lagi... hewhewhew... YUMMYYYY!


 Slumber muka sememeh dan busuk pergi Coffee Bean. Dengan tracksuit and sandal je ok... Lantaklaaaa. Tak kuasa aku nak bawak jeans bagai. Nama pun baru balik training netball kan? Haruslah sempoi...


Tuna apa ntah namanya. Tapi sedaplaaaa... Naseb la order satu je. Kalau sorang satu tak larat ok nak abeskan. Dahla baru lepas bersukan, mau muntah aku macam aritue. Tak sanggup ok....


Hot Vanilla... Euwwwwwwww, kalau aku tak sanggup nak telan. Susu sangat ok. Macam nak termuntah lak rasanya kan? Eh, suke hati kutuk air orang. Sorry.


Yang ni of coz la aku punya. Walau tekak perit dan batuk sikit, tapi sikit pun tak melemahkan semangat aku untuk order original Mocha ice blended ok... hahahahahah~ Tapi terimalah natijahnya...



Nak tau kenapa?
Ada orang tu terkebil-kebil mata nak tidur tapi end up tak tidur.
Siap layan iPod la, FB la, instagram la puntak tidur-tidur.
Sempat lagi skype pukul3lebih pagi tu...
Pukul 4lebih pagi pun masih segar ok.
Last-last kena bebel.
Pastu pejam je mata sambil skype.
End up tidur jugak la walau pukul 6.30 sudah bangun.
Now, I feel fresh. *tangan di bahu mata ke atas*
Fresh la sangat kan....



Btw, petang ni ada netball friendly match kat Putrajaya.
Hopefully berjaya.
Doakan ye...
Till then....
xoxo~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...