Karnival Sukan 4S - Part 1

*Muntahla korang tengok update and entry pasal sukan je dari aku. hahahaha Sorry la, ahkak busy bersukan jadi haruslah update pasal sukan je. Pasal makan sikit pun takda*

Karnival Sukan 4S telah diadakan di ILSAS, Bangi bermula Jumaat, 22 Jun 2012 sehingga Ahad, 24 Jun 2012. Perghhhhhhhhhh, best giler. Sepanjang karnival sukan ni, Zainal Abidin Raof yang jadi pengacara. Pheeewittttttttttttttttt~!!! Tapi sorry la korang. Aku takda snap pic satu pun dengan dia. Apatah lagi gambar dia sorang... hahahaha~ Kejam ke??? Bukan tak minat laaa... Cuma malu jerk...

Kenapa 4S??? Korang mesti nak tau kan? 4S tu sebab kat Malaysia now ada 4 SHARP la tak kisah manufacturing or admin...Ada dua je kilang kat Malaysia sekarang. Satu kat Batu Pahat, Johor and satu lagi kat Sg. Petani, Kedah. Yang lagi dua tu kat Shah Alam je. Satu sales & services and satu lagi tempat aku keje ni... hehehehe~

Meh kita mulakan dengan opening ceremony on Saturday morning. Meriah la jugak walau ada 4S je tapi seronok sebab dapat jumpa geng-geng dari Sharp yang lain juga. Of coz ada perbarisan lintas hormat pagi tu tapi takda la formal masa zaman Kadet Polis ke Kadet Remaja tu. Sempoi jerk. Jalan-jalan lenggang kangkung lambai-lambai tangan sudah. hahahaaha~


Ni sebahagian dari SEM members. Sebelum marching bermula kitorang posing ler dulu... Bukan selalu kan? 2 tahun sekali bhai baru dapat buat macam ni. hehehehe~ Ni semua my netball team kecuali yang sorang tu sesat sebab dia bowling team tapi join netball team. :D


Tabik hormat untuk diri sendiri sebab mampu dan meneruskan semangat netball walau cedera di jari dan lutut. Memang terbaek!!! Yang penting semangat....


Peace untuk semua yang bersukan. Semangat kesukanan yang sebenar yang kita cari. Menang atau kalah adat bertanding. Menang dengan bantuan macam memalukan. Tapi kalah dengan bermaruah lebih bermakna sebenarnya. 


Antara aksi-aksi candid masa lawan dengan jiran sebelah... Betul-betul menguji wooo~ Takpa, will improve from time to time. At least, pengalaman tu yang berharga sangat-sangat.


Alamakkk, terasa aku paling pendek woooo... Diorang semua besar-besar and tinggi-tinggi... Giler kentang laaaa!!!


Suka gambar ni. Nampak semangat giler. Efek dari jaring tu nampak sangat cuaca panas tapi berangin.... Kan??? Tapi nice shot la this one.


Sebelum masuk padang dan memulakan permainan mestilah ada briefing pasal rules & regulations sikit... Sambil-sambil tu say "cheese cake". hahahaha~ KEMBONG giler seluar aku tu. Nampak sangat seluar tu besar. Padahal size S dah.


Gambar paling cun!!! One team!!! *wootwoot*


Ni adalah aksi lepas last game match kitorang. Lepak bawah pokok sambil cerita and share pengalaman masing-masing. Its a good thing kan?


Apa jugak la yang aku pandang tu??? Tengok mamat hensem lalu ke apa??? hahaahaha~ Sorry, takda yang lalu lalang la time ni. Rugi wooooo~


Termenung mengenang naseb... hahahaha~ Takla, time ni tengah cooling down. Tu pasal muke camtu.. Lenguh-lenguh kaki bagai....


See, sempat lagi aku peace kat camera.... Untung giler tak bawak camera. hahahaha~ Sebab ada orang tolong snap guna camera dia....


hahahahahaha~ Tak leh blah la budak ni.... Gaya berjalan tu ganas woooo!!!


Aksi center pass. Nak grab bola korang ingat senang??? Bersungguh tu aku lari ke C and nak dapatkan bola tau. Korang agak dapat tak??? ahahahaha~ Sorry, aku tak ingat dapat ke tak....


Sorry la asek aksi aku je kan? Dah blog aku kan? Of coz nak kena letak gambar aku banyak sikit... hehehehe~


Apesal aku buat muke macam jijik???? hahahahah~ Ba alif ngang betul.... Tapi memang sempoi habis laaa... Korang tunggu aku update lagi ye...



Ok, itu je so far gambar-gambar dan cerita untuk entry kali ni. Semua tu berlaku Sabtu pagi sampai tengah hari jerk. Akan sambung yang lain-lain pula nanti. InsyaALLAH... Hope korang enjoy reading!!! 















Thank you and come again....













Sebelum tu....























Paling "COMEL"
ptuihhhhhhhhhhhhhhhhhhh....




























Peace NO War

hahahahhahahaahahhahahahaa~


Adios...
Amigos...
XOXO~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...