SNOW WHITE & THE HUNTSMAN

Lama giler aku tak keluar tengok wayang... Buat wayang jauh sekali. AHHAAHHAHAHA~ *dushdush* Korang jangan nak fikir macam-macam. Aku jentik kang hidung tu... hehehehe Nak dijadikan cerita, weekend aritu memang sebenarnya aku takda plan apa-apa... Konon nak rilex and lepak je kat rumah. Menikmati tidur secukupnya... Tapi lepas lunch time tu aku dah mula rasa bosan. Rasa macam nak keluar cuci-cuci mata. Tapi there's no one to accompany me. Ecehhhhhhhhh. Bunyi macam keciwe je kan? Yerlaaaa... Selalu adik ada so bestla. Mana-mana pergi layan jela sebab ada dia kan.... Since now dia cuti, so dia balik BP la....Dik, cepatlaaa balik sini. Bosan tahu!!!! 

T_____________________________T


Then, aku whatsapp la beberapa orang. Ada yang ada komitmen and ada yang try la cari masa untuk aku. Around 4pm BB aku ada orang kol ok. YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Dia suruh beli tiket wayang online. Of coz la aku pilih Snow White and kebetulan dia pun nak tengok cite tu... Settle beli then siap-siap terus ke IOI MALL. Ngam-ngam nak cari parking, sekali dia pun sampai sama. Berebut parking la plak. So dia dapat dulu. Then aku pusing satu round sebab nak dapat parking yang betul-betul dekat dengan entrance kan... So hamek ko!!! Betul-betul depan entrance ok. Rezeki aku!!! Syukur.... Terus masuk mall and naik atas sama-sama amek tiket.


 Movie kitorang pukul 6.15 tau. So by the time kitorang sampai tu dah dekat kul6. Malas la nak jalan-jalan dulu kan. So duduk la kat seat depan-depan GSC tu and borak-borak. Dekat kul6.15 pergi beli popcorn and air. Tunggu punya tunggu tak menyala jugak HALL 1 ok. Lama giler dah tunggu. Popcorn pun dah tinggal separuh je. Beli yang besar lak tu. Pastu pergi tanya counter la. Dia cakap kena delay sikit sebab ada technical problem. WTFFFF kan... Ini bukan pengalaman kali pertama ok. Dulu masa tengok Nur Kasih the movie pun macam tu ok. Duduk sejam dalam HALL tapi tak dapat tengok apa. Nasebla dia bagi tiket free tengok any movies and at the same time dapat tengok Nur Kasih the movie tu the next schedule. So dekat 45minit jugak la duduk menakong luar GSC tu tunggu HALL 1 open for seating. Nasebla cerita ni 2jam lebih. So berbaloi la kan... hehehehe~ Overall cerita ni best la... Bukan setakat ada "Bella" a.k.a Kristen Stewart (Snow White) tau, but also ada Charlize Theron as the mak tiri Snow White. Aku malas nak review panjang sebab nati korang tak feel. ahahahhahaha~ So pandai-pandai la korang pergi dan redah pawagam (pawagam katanya...) berhampiran untuk tonton sendiri ye...



Selamat Menonton Semua....
Majulah Sukan Untuk Negara...
#Eh
#Tetibe
#Pahaltu

 xoxo~
*flying kiss dari jauh* 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...