Kisah Cinta...

*Berebut-rebut korang nak click link blog aku kan? Nak tau sangat kisah cinta aku lettew. Super the kepoh tau. hehehehe Lantakkkk... Layannnnnnnnnnnnnnnn!!!!*


Hari minggu selalunya bosan-bosan aku akan buang masa bermanja dengan kekasihku Samad. Iyeee, aku tau Samad nama kampung kan? Mesti korang bajet tak hensem, berkudis, rambut tempik bagai kan? Sampai hati korang tau. Jangan judge kekasihku seru  dengan sebegitu kejam sekali. Walau nama dia Samad, walau apa pandangan korang tentang dia, aku terima Samad seadanya sebagaimana Samad menerima aku seadanya.... *keluar air hidung*


Sorry Samad. Diorang tak paham. Maafkanlah mereka ye. Jangan sedih sebab namamu Samad. Sebab walaupun namamu Samad dan lobang hidungmu sepet, aku tetap menyayangi dirimu sangat-sangat....


hahahahahah~ Inilah Samad, kekasih aku. Korang ingat apa? Mesti fikir lelaki la tu kan??? hahahahah~ Takde bende lain eh nak fikir? Saje je tau aku nak bagi gempak sikit... Samad ni kereta aku laaa....


Berkilat kasut Samad lepas kena polish. Takpa Samad. Sekali sekala kau nak jugak merasa massage and foot massage dari orang lain kan? Takpa, aku bagi peluang kau manjakan diri kau.


Samad, Samad... Kesian kau nama Samad. Tapi aku suka. Jadi ko kena lah terima ye. Sayang kau sangat-sangat. Kau jangan buat perangai ye... Berbaktilah pada aku selagi mampu... Aku jua akan begitu...


-TAMAT-
KISAH CINTA... pada SAMAD

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...