I Need Spa...Please

Helloooooooooooooooooooo korang... 
Sorry tak update beberapa hari ni... Aku busy bersukan. hehehehe 
Weekend lepas kan ada Karnival Sukan SHARP seluruh Malaysia... hahahahahaha~ 
Jadi nanti aku akan update cerita pasal hal ni. 

Now aku penat and letih tahap maksimum...
Badan lenguh dan sakit-sakit.
Aku rasa main netball dah macam main ragbi ok...
Muka kena siku orang lagi...
Tapi enjoy sangat-sangat...
Guling-guling kat padang pun takda hal.
Lutut sakit macam hapa pun biar jela dulu...
Ada siapa-siapa nak belanja aku Spa???
Jasamu kukenang selamanya....
uhuhuhuhuhuh~




Arini aku tayang gambar je dulu ok....






















TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....~!!!!



Ok dah....
Aksi paling cool aku rasa....
Itu jela aku udpate...
Esok-esok aku sambung....


ADIOSSSS~!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...