Siapa nak FREE?


Eh, semalam kan aku buat perangai. Kemain meroyan kat twitter. Konon bajet macam politicians ok. hahahahaha~ Koyum cakap sesuai. hahahaha Ganti Big Mama gitu? Keji giler perangai. Alaaa, aku bukan meroyan apa pun la.... Aku just meroyan benda-benda betul. Tak tahan nak keluarkan idea aku pasal isu hangat PTPTN tu. Aku pun berhutang jugak dengan PTPTN. Tapi aku bijak sikit la. Sebabnya aku bayar. heheheehehe ;D Mari aku share dengan korang antara hujan-hujah aku malam tadi kat Twitter yang mendapat Retweet dari Followers :



"Kepada yang sebok nak PTPTN free, apa perasaan korang bila kerja tapi takda GAJI???"


"Aku rasa korang yang nak free PTPTN ni pemalas!!! Semua nak free... Hello, masuk toilet pun bayarlaaaaa"


"Kepada yang nak FREE PTPTN, nak sini aku pinjam 3K setiap 6bulan. Tapi aku taknak bayar kau balik. Kau ingat kau sorang je boleh nak free2???"


"Agak-agak kalau kat dunia lepas hutang PTPTN, kat akhirat nanti boleh lepas ke??? #justsaying"


"Masa kau tak dapat PTPTN, kemain lagi kau merayu siap tipu-tipu gaji parents, bila dah dapat ini balasannya??? Dasar manusia tak beruntung"


"Aku nak suruh diorang yang nak FREE2 ni duduk negara lain la... Baru diorang sedar diri agaknyaaaa.... "



Cukupla eh? Tak yah la aku type semua... Kang muntah pulak korang. Tak payahla korang sebok nak berarak bagai... Buat lecak ketiak je wey. Dapat upah ke selangkah RM1??? Aperlaaaaaaaa... Pergi study la wey... Lain kali sebelum sign agreement PTPTN tu jangan gelojoh sangat. Kena ingat kau tu berhutang. So buat cara berhutang. Aku malu la wey... Aku bengang sebab aku ni seagama dan sebangsa dengan korang-korang yang sebok berarak mintak FREE!!!!



Cissssssssssssssssssssssssss cake metul lah....
Loan kereta, loan rumah semua nak free tak??? Meh sini aku bagi free pelempang sekor-sekor....Nak sangat free kan....



ok, bye...



p/s: sorry, entry meluahkan perasaan je ni.... akibat kekenyangan.

2 comments:

aEn said... [Reply to Comments]

meghoyan yg dasyat

s.z.a_s.z.a said... [Reply to Comments]

xdela meroyan mana...
cuma rasa nak bersuara jerk...
hehehehehe~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...