Lepak-ing at DOME CAFE

Selamat pagi... Salam sejahtera. Sari berita penting... wtfffff 
*macam berita terkini tak?* ;p


Aku nak ucap tahniah kat diri sendiri hari ni. Sebabnya telah berjaya sampai awal tahap gaban ke office. Puncanya sebab nowadays parking kat office very limited sampai kena double park. So kalau lambat datang  alamatnya memang kau parking kat depan guard nun jauh disana. hahahahaha ~ Tapi aku rasa worth it datang awal arini sebab dapat parking VVIP. Betul-betul depan pintu lobby office ok. Wahhh, tahniah zaza. Bravo.... *pheeeeeeeeeewitttttttttttttttttttttttttttttttt*

Meh sini pagi-pagi ni terlanjur awal aku kasik korang leleh air liur. hahahaha~ Aku rasa time ni aku lepak beberapa minggu yang lepas. Sepanjang hari ok we all pergi jelalah mall and also makan-makan dekat mall. So, mula-mula nak lepak Kluang Kopitiam dekat IKANO tapi papa tak nak. Dia nak lepak Dome ok. Perghhhhhhhhh, high taste la. Naseb la dia yang payung kan. So follow je la.... Ayuh ke Dome kita kat The Curve...Kebetulan hujan, so quite penuh la Dome....


Sempat lagi snap gambar Dome...


Pama sebuk tengok menu pilih makanan dan minuman. Aku macam biasa follow jela. Sebab makan selalu tak habis kan, jadi kita guna kaedah kongsi jela... ihihihiihihihi~


Ni adik aku. Kemain menelek menu. Pastu emo aku snap gambar. hahahahaha~ sorry, tak tau kenapa gambar tak boleh rotate. Tensyen aku. Siap dah tanya Kak Filla tau tapi dia pun tak tau napa.


Lepas order, sementara tunggu makanan kita bacalah magazine dulu yerk....


Ini pun aku snap... Hebat kan?


World's Finest Coffee gitu... Tapi aku tak minum kopi pun time ney. ahhahahahaha~ But pernah la yerk....


Minum petang, tapi mama order pizza... padahal lunch time dah melantak kot.
T_____________________________T 



Club Sandwich papa lak yang order.... Yerlaaa layan... Nanti kang nak dinner lain plak. Macam aku tak tau.


Aku plak yang lapar ok buat entry ni. Iskkkkk, dugaan betul. Tekak ni nak telan aiskrim satu tong la rasa balik kerja ni. Mana eh? Baskin Robbin??? Ptuihhhhhhhhhhhhhhhh... Makan je kejenye...





Ok, selamat bekerja di hari Selasa kawan-kawan.... Semoga hari ni lebih baik dari semalam....
InsyaALLAH...



Sampai disini sahaja ye dulu...
Lain kali sambung lagi...




TATA TITI TUTU.......
xoxo~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...