Lucky No. 5

*drum roll please*






Ce teka ce teka... hihiihihihi~





Ok, biar aku cerita. Kan aku pernah blog pasal tabiat aku pagi-pagi masuk kerja kan? Korang boleh bacan entry pasal tu disini kalau tak ingat ok. So, nak dijadikan cerita, peej ada buat contest la kononnya. Bukan la contest pun sangat. Dia lebih kepada lucky draw. Jadi, sebagai orang yang setia baca blog dia, haruslah aku ambil kesempatan ini untuk join. Gigih ok aku komen. Sebab dia akan pilih 20 orang je untuk pergi wedding dia. Perghhh, betul-betul insan terpilih ok. Sekali harini dia tweet dia dah upload the winners. Aku siap tweet dia cakap cuak nak tengok. Cuak-cuak pn aku tengok la kan? Kata nak menang. 


















JENG JENG JENG!!!!






















I'm the lucky number 5 ok....

*hidung kembang kempis ok*



Sampai sudah la nampaknya tersenyum-senyum lepas baca entry pasal menang lucky draw ni... hihihihihii sorry la, xboleh cover ok bab hidung tu. Dah nak terkembang sendiri. Nak buat camne kan? Redha jela... Nak kata aku komen meletup tu tak la jugak kan... Tapi seikhlas hati yang penting...
















Nak tau aku komen apa?















Alhamdulillah, terpilih...



Inilah komen nya.... tak boleh blah ok. Siap ada hope bagai.... hihihihihihi


Jadi, since ini pertama kali gitu aku menang dan pertama kali jugak join contest a.k.a lucky draw ni, seharusnya excited lebih la... Sorry la ye kalau over excited gitu. Apa-apa pun, tahniah kepada pemenang. *ehem-ehem* aku lettew.... Kepada yang kurang berjaya, usaha lagi...







Terima kasih tak terhingga buat peej ;D


p/s: sekarang juga aku email address aku kat dia...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...