Mengadu...

Aku rasa weekend cepat je berlalu. Tak pernah rasa cukup ok. Ada je aktiviti atau hal yang perlu dilakukan kalau weekend tu. Adehhhhhhhhhh... Aku arini nak mengadu la. Jadi entry kali ni takkan ada satu pun gambar untuk korang. Diharap, korang mampu bertahan. Esok lusa insyaALLAH aku update ye... Harini aku rasa letih... Letih segalanya... Dari mental hingga ke fizikal. Aku flu (allergic something) dari Jumaat lepas sampai ke semalam pagi baru ok. Biasa kalau dah flu tu mata rasa nak tertutup je... Nak bukak mata tak mampu ok. Sebab air hidung yang keluar semakin berjejeran jika buka mata dengan luas. Adehhhhhh.... So aku tibai segala ubat allergic, demam, antibiotik semua dengan harapan Sabtu sembuh. Tapi silap ye. Bangun pagi bersin tak berhenti. Nenek pulak ajak keluar. So layan dia keluar walau sambil drive bersin-bersin mata tertutup tak nampak pemandangan jalan. Balik keluar sambung lagi tibai ubat dan tidur. Bangun-bangun craving coffee so ajak kazen and aunty lepak The Loaf... Balik lepak sambung lagi makan ubat dan tidur. Semalam aku keluar dari pagi sampai malam baru balik rumah. Now pergi kerja badan letih, minda letih, suara dah bertukar ala-ala garau gitu. Banyak benda best nak share tapi ni aku mengadu dulu eh? Pendek kata arini serba tak kena. Lunch tak makan. Bantai tidur depan PC. Now kepala tingtong.






Sekian....
Sehingga bertemu lagi...
InsyaALLAH....
XOXO~









p/s: perempuan yang kadar allergic dalam darah melepasi tahap maksimum sampai tak boleh baca memang macam ni... sob sob sob T______________________________________________________T

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...