Jemputan....

*cerita bergambar*
Sangat budak sekolah...



Kad kahwin ni aku dapat agak lama dah la... Around two weeks ago tak silap...Cuma arini aku baru berkesempatan nak ulas... hihihihihi Ni adalah majlis perkahwinan blogger. Ingat tak yang aku ada menang lucky draw tu? Lucky No. 5. Haa.... Ni la dia hadiah nya. Dapat pergi ke majlis perkahwinan blogger kesukaan dan kegemaran ramai peejburhan tu. Dah macam iklan susu cap teko lak statement aku ni tibe-tibe kan? Aku tak beli hadiah lagi wey... Tak tau nak beli apa. Harap-harap aku sempat la pergi. Sebabnya 29 April tu adalah ulang tahun perkahwinan pama. Ohhh, MELAYU sangat sebut ulang tahun perkahwinan. hihihihihi Tak gitu? Apa-apa pun aku teruja ok nak pergi. Siap dah ajak adik aku teman. peejburhan dia jemput aku & partner tapi aku kan mana ada partner wey... So aku ajak jela adik aku eh? Kalau tak pun aku ajak abang aku. Abis cerita.... hahahahahha~

Kepada peejburhan yang dah naik seri LEMON nya, semoga dipermudahkan segala urusan sepanjang majlis berlangsung. Harap dapat la ketemu dan salam peluk cium semua. hihihihihi Jangan gelabah ok. InsyaALLAH kita jumpa ye....




p/s: tak sabar nak jumpa dot dot... *mampus kena lempang*

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...