Luna Berwajah Baru

Meh nak habaq kat hampa....chehhhh!!! Stop it ok. Aku tak layak dan tak sesuai nak cakap loghat utara. hihihihi Bukan tak berkenan tapi lidah ni berbelit ok. Sudah. Kita hentikan cerita pasal loghat ni. Aku nak cerita pasal Luna kesayangan aku ni. Macam ni. Aku dapat Luna ni tahun lepas. Seminggu sebelum birthday aku la tapi. Kira sempena birthday la kononnya. Boleh request gitu hadiah birthday... Tapi malu ok nak request ni sebenarnya. Tapi memang Luna ni idaman hati la. Berapa banyak tapi daaaa.... Tak sangka hajat termakbul. Since aku ni menjalinkan PJJ (Perhubungan Jarak Jauh) so haruslah kena ada gadget yang canggih gitu untuk berkomunikasi. (hye Mr.PJJ,  i know u'll be reading this & tq so much) Jadinya sempena hari jadi, aku telah dihadiahi (BM kata A1) Blackberry Torch. Disebabkan aku dapat hadiah ni malam, jadi aku bagi nama dia LUNA. Macam kuning eh silap. Kucing sailormoon la pulak kan. Tapi sumpah comel dan aku suka. Aku pilih kaler merah!!! Konon hot gitu. Padahal kalau dah nama BB hitam je la kan? Apa nak merah pula. Suke hati la... hihiihihihihi~ ok, itu je asal usul LUNA aku. Setelah sekian lama aku tak tukar baju LUNA, now baru jumpa yang berkenan di hati dan reasonable harganya....




















TARAAAAAAAAAAAAAA~!!!!


Warna Biru.... Menyerlah ok!!! Ada macam Keli-NG tak? hihihihihii


Soryyla gambar tak berapa clear. Sebab aku snap guna BB abang aku di kala malam dan hujan renyai... eh, pehal tu? Ada kena mengena ke? hihihihiihi~


Aku suka la wajah baru LUNA ni... Comel. Rasa nak hentak kepala kat dinding je.... wakakakaka~





TERIMA KASIH DAUH KELADI,
LAIN KALI BAGILAH LAGI...



hihihihihihihiihihihihihihi~
ok, itu je aku nak cite. Aku busy ni. Maklumlah awal bulan kan... Ni punn curik sikit masa rehat.... Now baru boleh publish.


bye... xoxo~

p/s: maaf kalau entry ini tak berasas dan mcm sampah.... sekadar bercerita. itu saja.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...