Ole-ole...

Kajang pak Malau kajang melipat... hohohoohho~ tak boleh blah betul mukadimah macam tu. Rasa nak lempang-lempang je. Ini yang betul. Ole-ole bukan sebarang ole-ole ok. Ini bukan makanan macam Ole-ole Bali itu ye anak-anak. Ole-ole disini bahasa omputihnya disebut souvenir gitu. Auwwwwwww, sekelas namaya. Tergeliat lidah aku ok nak menyebut nya. Senang cite sebut jela bahasa melayunya, Ole-ole atau cenderahati. Wahhhh, dah macam cikgu bahasa pula ni. *muntah hijau*

Ok, seperti orang lain, aku juga penggemar atau pengumpul barang-barang seperti keychain, fridge magnet, soft toy dan action figure. Fuhhhhh, you name it. Korang suka kumpul? Kalau percuma pasti kumpul kan? *dasar percuma saja* hihihihihi :) Tapi kali ni aku lebih fokus kepada ole-ole yang aku dapat dekat office. Kiranya bos atau raka sekerja atau aku sendiri yang pergi mana-mana or business trip dan beli. hihihihihi Sebenarnya memang banyak tapi tak larat nak snap semua. Snap yang termampu je la yerk. Ini adalah antara koleksi yang aku ada dan kumpul buat masa ni....



Fridge Magnet from Singapore. Ole-ole dari GJ-Pajin. Thank you so much. Berebut ok we all nak pilih. Dasar perempuan tamak!!! hahahahaaha~ *sila telengkan kepala anda* aku dah cuba banyak kali rotate tapi tak berhasil. *mencihhhhhhhhhhhhhhhhhh*


Yang ni dari pakcik Hama a.k.a GM aku... Dia pergi business trip Vietnam and belikan cokelat siap ada poskad. So cokelat habis dapatla posad poskad.  hihihihihihi


Ini paling comel dan paling aku suka. Sebabnya geram tau dengan anak gajah ni. Kecik dan comel jerk. Yang ni GJ-Kak Nurul bagi. Masa ni dia pergi business trip Thailand. Thank you kak... I know you will read this... ;D


Ini pula koala dari Ostolia (Australia) *aku pelat jadi sebut Ostolia* hahahahahah~ Koala bear ni Shah budak office aku yang bagi. Dia pergi visit kakak dia kat sana. Dua minggu ok dia cuti.... Memang gilossss... Jeles ahkak tau!!! Eh silap... Shah lagi tua dari aku....


Yang ni pun aku suka. Comel sangat. Keychain gajah. Pun dari Shah jugak. Dia pergi holiday dekat Phuket. *sila abaikan extension number disitu ye* hihihihii

Itu jerklah yang mampu aku snap. Itu pun guna BB je. Sebabnya camera takda bateri dan lupa charge. 




Oh lupa nak cite. Tadi lunch ada Domino's Party!!! Thank you so much promoted staff. Lain kali belanja lagi. Alhamdulillah rezeki kan? Esok lusa kita tak tau diorang pula punya rezeki kan orang lain belanja.... 


Until then... xoxo~


p/s: ada niat nak sambung update pasal Singapore ni. Matikla dah basi dah cite nye...Sorry~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...