Idaman Hati...


Perghhhhh... Tajuk je dah dramatik gitu kan? Jadi aku rasa entry kali ni perlu drama lebih. haahahahhahahaa~ *tangan ke bahu mata ke atas* Kenapa aku rasa begitu? Yerlaaa, bila bercakap eh silap, bercerita tentang idaman hati, pasti ada yang ternanti-nati kan? Apalah idaman hati aku.... Bukan kekasih hati ye. Tapi idaman hati... Korang nati kalau ada idaman hati share la... Aku pun nak tau jugak. Mana tau idaman hati kta sama. *dasar kepoh* ptuihhhhhhhhh... *muntah hijau* Ok, aku sebenarnya dari tahun lepas mengidam nak ada benda alah ni... Aku pun tak tau kenapa. Tapi memang dah jatuh cinta la kiranya.... Korang agak apa??? Apa??? Handbag??? Bukan la... Cuba lagi.... Lambat la korang. Baik aku cite terus.... 



Inilah IDAMAN HATI beta.... 
muahahahhahahahaha *feeling anak raja*

iPod Touch - WHITE
(latest version)



Aku kan sebenarnya, selagi tak dapat selagi tu la aku akan hari-hari google gambar, tengok accessories, compare harga bagai and macam-macam la... So korang cuba bayangkan, dari tahun lepas mengidam, kira berapa hari aku duk menatap benda alah ni???? Iye, setiap hari ok... Menggelabah sangat....




Pucuk dicita ulam mendatang, *betul ke?*
akhirnya iPod di tangang (slang Terengganu) 
*mintak pelempang kan?*











TARAAAAAAAAAAAAAAAAA....


Hidung kembang-kembang akibat terlalu gembira... Sekarang tak perlu google dan menatap kt tenet dh. Since dah depan mata, hari-hari mengadap ok... Bukan hanya untuk SKYPE, main games, tapi aku siap download al-Quran dan Doa Harian ok. Eh, Yassin pun ada... Alhamdulillah...







Korang... Apa idaman hati???
Dah berjaya mendapatkannya???







Aku doakan dan semoga berjaya ok...
Itu je buat masa ni...










Nanti-nanti sambung lagi...





Sekian... xoxo~






p/s: Thank You so much MRAA... :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...