WONDERFUL DAY AT WONDERMILK

Alhamdulillah....Aku sejak parking bermasalah ni aku semangat ok bangun awal dan pergi kerja...Hari ni kul7.15 aku dah keluar rumah. Sampai office pukul 7.30 bhai. Bahagia dan senyum sampai telinga je. Sebab masuk-masuk office aku orang pertama ok. Gelap gelita. Terpaksa la aku on suis semua.... Yahoooo, bahagia. Kak Yana pun cakap aku pertahankan datang awal. hihihihihihi~ Eh eh, bebel lebih-lebih plak. Ok la, macam biasa, arini aku nak tepek gambar makan-makan lagi. hahahahah~ First time ok try makan kat sini.... 




Terimalah, Wondermilk cafe :D



Melayan adik yang seorang. Naseb dia bawak camera poloroid dia... Dapatla tumpang sekaki bergambar...


Our starter... Rainbow and Red Velvet cupcakes. Yummmyyyyy~ Moist je rasa. And of course freshly bake from the oven. RM4.90 per piece tak silap. Not bad la kan...


Some of the view inside the cafe.. Feels like home bebeh...


Aku rasa decoration dia semua idea dan buatan sendiri oleh tuan kedai... Menarik tertarik kau memang tembam... Iye, aku tembam. Paham T____T


Ni view dari dalam cafe ke luar cafe... Nice kan?


Tengok ni... Sesuai juga untuk melepak bersama keluarga...


Ni kaunter dia... Masuk-masuk korang terus pilih cupcakes dulu. Nak makan kat sini atau take away pun boleh. Then baru proceed untuk order air atau makanan kalau makan kat sini...


Some of the menus.. Creative gitu. Antara tempat order dengan tempat makan dipisahkan dengan split level ye...


Dah order semua dan bayar boleh tunggu untuk amek makanan dan minuman kat kaunter tu. Kalau lambat dia akan hantarkan ke meja... So don't worry~


Ini alas tray diorang... Menarik kan? Rasa nak bawak balik je tau...


Sedapnyaaaaa cupcakes. Aku tak berapa suka cupcakes sebenarnya sebab manis. Tapi yang ni, aku makan abis ok.... :)


Ni set burger aku... harga dalam RM18.90 tak silap... Kenyang ok... Makan panas-panas memang terbaek....


Sebelum pulang, marilah bergambar kenangan di depan Wondermilk cafe walau semua pandang jerk... hahahahaha~




Selamat mencuba kawan-kawan.
Yang aku try ni dekat area Damansara Uptown...


+Wondermilk Damansara Uptown
41 Jalan SS 21/1A Damansara Utama,
47400 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia.
Tel: 03-77258930



Silalah yerk..
Jangan lupa bawak camera untuk posing kat sini....
Sekian....
bye!!!



p/s: gambar semua pakai iPod jerk... So abaikan the quality 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...