Korang support tak?

Alhamdulillah, bertemu lagi kita dengan Jumaat. InsyaALLAH, kita jumpa lagi minggu depan dan mingu-minggu seterusnya Jumaat. Ok, arini aku nak cerita satu benda. Korang nak tahu ke tak nak tahu aku tetap  nak cerita. Hihihihihhi~ Seperti yang kita semua tahu, esok 31 Mac 2012 adalah “EARTH HOUR”. Kalau aku tanya confirm ramai cakap korang tahu kan? Tapi berapa orang je sebenarnya yang support? Masing-masing diam kan? Yerk… aku tau. Korang sayang nak off kan lampu semua kan? Sejam je kot. Apa la sangat kan? Eh, aku ni cakap orang aku ni support ke tak kan? Of coz la aku support. Alhamdulillah so far sejak “EARTH HOUR” diperkenalkan aku support ok. Dari Universiti lagi gitu. Cheeewahhhhhhhh… Jadi, jika dibandingkan dengan tahun-tahun yang lain, aku rasa tahun ni ada kelainan bagi aku. Sebabnya…………. Hihihihihhi Suspend tak? Hihihihihii













*scroll down*












TARAAAAAAAAAAAAAAAA….











Company aku eh silap. Company tempat aku kerja bagi lilin untuk setiap orang ok sempena “EARTH HOUR” ni. Haaaa… baru betul kn? Kiranya diorang awal-awal lagi create awareness pasal benda ni ok. Poster ditampal disetiap department gitu. Tak cukup tu siap dapat memo lagi. Then dapat lilin lagi ok. Eh, lupa nk bagitau. Tahun ni kitorang sambut ulang tahun yang ke-100 company tempat aku kerja. Hihihihihihihihi~ so meriahhhh gitu uols. Ok saje nak tayang kat korang lilin aku dapat ni. Sayang nak guna. Tapi bukan bermakna tak support ok.



JOM KAWAN-KAWAN. MARI KITA DUDUK BERGELAP SELAMA SEJAM MALAM ESOK. ROMANTIK GITU!!! AHHHHHHHHHHHHHH…. Sengol-senggolan cubit-cubitan… *merepek*






LETS SUPPORT “EARTH HOUR”
AND SAVE THE PLANET



BROUGHT TO YOU BY – PEREMPUAN INI. Xoxo~ ok bye~ hihihihihiihihhii

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...