Sesi Membahan Diri Sendiri

Orang kalau dari kecik dah tertidur-tidur dekat court tennis alamatnya memang sampai ke besar pun pagi petang siang malam nak bersukan je....Ye, itulah rutin aku nak ikutkan... Memandangkan kat office ada kemudahan bersukan di tingkat 5, makanya setiap Rabu dan Jumaat tentu-tentulah aku main badminton plus ping pong since courtnya sebelah-sebelah je. Tak dilupakan basketball... Hamek ko, tamak haloba punye nak bersukan... Belum lagi Selasa or Khamis pergi swimming or netball... See, hari-hari pun nak bersukan. Mana nak OT nya, mana nak sukannya.... Korang pandai-pandai la fikir eh? hahahaha~ Tapi ni semua rutin sebelum puasa ye... Sebabnya puasa of coz la aku stop bersukan sebab nak terawikh and jemaah semua kan... Then Raya also tak bersukan... Sebab still mood raya and puasa 6 pula...


But now, aku still tak bersukan lagi... Bukan sebab aku malas or mood bersukan takda, tapi memang aku dinasehatkan untuk tidak bersukan untuk sementara waktu... Tapi untuk mengubat kesadisan aku yang tak boleh bersukan ni, maka aku melawat la kawan-kawan yang bersukan ni bila-bila rindu... *Type entry ni teringat nak re-confirm appoinment dengan doctor* Eh, esok la aku kol.... 


Ini dia makan dia... 
Akibat gila atau terlampau suka sangat bersukan, sekarang I'm on medications... *clapclap* Bahan diri sendiri.... 
T______________________________T


PUNCA????
Well, aku bukanlah paham bahasa doc ni kan... Tapi lebih kurang macam ligamen ke tisu kat lutut ni terselit antara joinings lutut la... Maaf takda gambar dan aku pun tak kuasa nak tolong google or lukis gambar rajah.... hahhaahaa~ Bukan sebelah lutut je tapi dua-dua belah lutut sekali...Now, dencut-dencut is ME... Say hye to my beloved super duper best friend, Mr. Knee Guard....


What??? Apa pandang-pandang gelak-gelak??? Orang sakit lutut memang jalan camni laaaaa.... hiishhhhhhhhhhh~!!!



STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...!!!!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...