Jom Nikah....

Good day everyone...~!!! Sorry the morry the morning glory.... Sudah lama rasanya tak berblog... Kemain banyak lagi gambar and entry dalam draft... Nak upload ntah bila... Tapi takpela. Kita mula sikit-sikit dari arini... hehehehehe Mood nak beraya kan? Jadi nya kerja pun nak taknak jerk... Aku hutang banyak cerita ok... Takpe kan? hehehehe~

12 October 2012 yang lepas, budak office aku nikah... Dua-dua perantin lelaki dan perempuan adalah kawan office. Jadi, adalah diwajibkan untuk hadir ke semua jemputan mereka. Kita mulakan dengan nikah. hahahaha~ Aku rasa, bila Afie (perantin pompuan) ni agihkan kad kahwin, dengan aku-aku sekali kene tempias ok. Korang cuba bayangkan, balik lunch, jalan nak masuk office lalu lobby, tibe-tibe Kak Farah, receptionist boleh lak cakap cmni "zaza bila nak kahwin?" Omg~!!!! Terkamjat aku ok... Tiba-tiba dapat soalan begitu. Berlari aku naik atas. Tak jadi naik lift. hahahahaa~ Pastu Kak Yana dah mula kira-kira bape lagi anak dara kat department aku tak kahwin lagi....hahahahaa~ Thanks Afie susah-susah je hangatkan isu kahwin ni dekat office...


Me with Kak Kuna... Semangat kaw-kaw pergi nikah Afie. Dia cakap must be there by 8.00pm. Kelam kabut kitorang bersiap ok... Gilos laaaaaaaaaa~ Naseb sempat sampai... Meriahhhh uolss... Time nikah kitorang bawak satu hadiah dulu... Ada banyak hadiah sebenarnya.... hehehehe~


Geng-geng office yang turut semangat nak tengok Afie and Juju (Perantin Lelaki) nikah... hehehe Bawak kaum ok... Makanan memang superbbbb... I loikee.. Kampung style sangat... Masakan jawa Selangor gitu....


Sampai-sampai terus naik atas rumah jumpa bakal perantin.... Semangat aku... Gambar candid tp sempat posing. I loike... Bakal perantin is yang sebelah kiri eh silap belah kanan sekali...Muke semangat kaw-kaw....


The three sisters... Just like a mountain  in Australia.... woot woot...Semua belum berkahwin ye...Mari kita tengok siapa yang dulu.... hahahahha~


Comel sangat gambar-gambar pre wedding diorang... Sweet sangat. Suke sey tengok...Nak jugak please macam tu... *dushhhhhhhhhhhhh* Berangan....


Group photo with the kakak-kakak and also adik-adik....Cheeeewahhhhhhhhhh~ Bakal perantin sikit je nampak... Yang lain hoverrrrrrrr kemain.....


Us... All the gegurls a.k.a dayang-dayang bak kata Afie... Afie macam tak nervous je malam tu... Cool je sey... Padahal tak senang duduk dah aku tengok....


Selamat diijab qabul.. Alhamdulillah dengan sekali lafaz je. Time ni aku dipaksa teman Afie ok... Dah macam aku lak yang nak nikah die punye nervous tu... Mengarut sey... haahhaahaa~


Amek berkat katanyaaaa.... Amin~ Mudah-mudahan.... InsyaALLAH
*senyum*


Kitorang berempat tak sah kalau takde posing-posing... Mengalahkan perantin sangat.... Kecoh ok bilik perantin malam tu... hahahaaha Naseb tak roboh tau... Aku suke pic ni.. Semua comel tapi kak Nurul kepala terpotong sikit...Siapa suruh tinggi sangat kan???? hahahahha


Lagi sekali self-timer.... hehehe Ubah posisi lak... Macam comel lak selang seli kaler bajunye... heheheh sweetnyeeeeeeeee....


Ok... Layan lagi gambar kitorang... Ni siapa punye majlis sebenarnya ni??? Mana perantin??? Apesal gambar perantin sikit je??? hahahahaa Tanye kak Nurul ok.. Dia yang tukang snap gambar... hehehehe Nak tunggu aku memang takde makna... I kan pemalu uolsss....



Tapi....






Pic of the day...Eh silap, NIGHT...





















Jeng jeng jeng....













































Ok, bye....
*Kesian bakal future husband kalau dapat isteri perangai macam ni*



Terima tak????


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...