Hangat-hangat Makan Pengat....

Hellooooooooooo I'm back on track... Chewahhhhhhhhh.... Minta maaf banyak-banyak la sebab aku baru arini nak update blog. Mood tak datang lagi plus aku busy plak. hehehehe Jadi, arini amek kesempatan la nak update... Ini pun aku update yang aku kumpul kt draft. Gaya macam banyak benor entry aku kan? hahahaha~ 

Ni cerita minggu lepas. Kiranya minggu lepas minggu aku study dan membuat assignment... hahaahaha~ Untuk apa ke siapa ke tak kesahlaa... Yang penting seronok sey benda ni. Serius aku cakap. Since aku habis degree dulu aku memang nak sambung Masters, but ada benda yang lagi penting yang perlu didahulukan makanya Masters tu simpan la dulu and tanam jela impian wat masa ini.... So, bila ada peluang untuk bukak buku balik serius aku buat betul-betul. Sebenarnya topic assignment tu boleh pakai general knowledge je. But since aku pernah belajar dulu so aku brush up la baca buku semula untuk master the topic....


Ini waktu mula-mula semangat untuk study... Balik kerja mandi siap-siap semua and on lappy. Bukak buku and baca sikit-sikit. Tapi kalau dah study depan laptop, maknanya aku baca 80 kali pun masih la di page yang sama. Kalau macam ni la gayanya, alamat tahun depan pun belum tentu lagi habis cover topic ni... You know what i mean? hahaaha FB nye hal la ni.... Kecohhhh tul laaaa.....Tapi kira ok ada gak inisiatif and progress.













Tapi korang tengok beberapa jam kemudian.....































Aku malas la nak cakap.... *bengang dengan diri sendiri*


































Please.... Mohon sedarkan aku....






































Thank you Youtube.... 
T________________________________________________T


Aku end up melayan survivor series Philippines yang baru... Jadi sekarang korang bagitau aku, siapa yang bersalah dalam hal ni???? Aku serius tak rasa bersalah....hahaahaha Sebab aku memang suke layan survivor ni dari dulu... Kesudahannya, buku ditutup dan ditolak ke tepi...





Survivor - Philippines.... Come to mommahhhhhhhhhh~!!!!!
hahahahahaahahaha~


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...