Apakah ini yang dinamakan DIET???

*Entry ini fresh dari ladang*

Aku baru balik kerja... Dan setelah melantak roti canai 2 keping, makanya aku punya semangat mengalahkan pengat untuk terus update blog....HAHAHA Apa??? 2 keping roti canai... Ye, adik-adik, abang-abang, kakak-kakak semua... Aku telah melantak 2 keping roti canai... hahahaha Tahniah buat diri sendiri... Konon DIET~!!! Fedulik hapa aku... Arini jelaaa.. Esok-esok aku tak bedal roti canai dah... hahahahahaha~ 



Korang rasa kalau roti canai garing macam ni terhidang depan mata korang, agak-agak mampu ke nak tengok je??? Giler apa... Takde perasaan eh??? Kalau aku meleleh-leleh air liur wey... Lagi-lagi bila tak lunch ok.... Mau tak aku tibai 2 keping. Ane tu pandang aku pun semacam je.... hahahahaa~ Dey ane, please la... I pay for this you know... Eh silap. Kak Mai yang banjer.... hehehehe~


Yang ni lagi la... Roti sardin... Perghhh, penuh isi sardin kat dalam ok. Selalu mamak ngelat letak isi sardin sikit yang lebih nya telur... Dey ane, kalau macam tu baik aku order roti telur la... Apa pun tak boleh tau... Yang ni Kak Mai punye... hehehehehe~


Ohhhh, lupe nak cite, setiap kali lepak mapley balik kerja kan, confirm ada satu kakak ni dengan anak-anak dia akan lepak juga and duduk sebelah meja aku ok. Setiap kali tau~!!! Tiga kali aku lepak situ petang balik kerja, tiga kali tu juga berlaku benda yang sama... Kimia ke takdir ni??? heheheehe


Lagi satu, khas buat ane mamak Anwar Maju a.k.a sayang, kot ye pun aku order 3layer ais kurang, tak perlu ais nya ko letak 3 ketul je... Baik aku order 3layer suam gitu... hahahahahaa~


Sengallllllllllllllllllllllllllllll~!!!!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...