Jatuh Hati Pandang Pertama...

Haaaaaaaaaaa... Nervous tak nervous tak tengok title aku tu??? hahahaha Ntah apa la yang aku jatuh hati tu kan??? Kepohhhh giler hokey camni... Tapi arini aku semangat buat entry untuk blog. Jadi korang layankan jela please... Ni cerita last week kot... hahahaha Kalau korang tau, last weekend ada Kuala Lumpur Fotografi Festival 2012 kat Midvalley Exhibition Center. So aku pergi la jugak sebab membe aku nak pergi kan.... Harusla layan...Ramai giler ok... Macam-macam booth ada. Aku suke tengok hasil-hasil karya diorang. Serius berseni sangat... Lepas tu ada jugak booth jual camera-camera and also other accessories for camera ni... Ada murah dan ada mahal. Standard la... Kalau korang dah biasa surely korang tau harga barang-barang ni semua...Lepas tu aku perati je orang-orang kat sini. Photographer semua pakai t-shirt kaler hitam. Kenapa eh? Coz they are cool like that ke apa... hehehehe Tapi aku bajet sebab kalau pakai hitam cantik je kalau nak posing. hahahaha Design baju diorang pun cun-cun.... Sekali aku jalan-jalan then ada booth jual t-shirt ok... I loikeeee~



Bahagian depan - Photographer
Belakang - Don't let me SHOOT you....


Depan - I LOVE CAMERA (Aku sememangnya suke collect t-shirt yang ada I LOVE I LOVE ni)
Belakang - ada bar code


Well, itu dia dua t-shirt yang jadi milik aku.... Aku post kat instagram ramai yang tanya gak. Ingat aku jual... hahahhahaa~ Idokla aku jual ye... Aku tukang beli je. Btw, harga baju takdela mahal mana. RM 20.00/pc je. Kain dia pn tak panas. Selesa la.. Ada macam-macam design lagi wey... Rugi la korang tak beli... hahahaha~


Tunggu jela tahun depan punye Festival...
Mana tau ada jual lagi t-shirt kan????
hahahhaahahahaa~


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...