Persis Misha Omar???

OMG~!!!
Misha Omar???? Perghhhhh......


Arini orang yang ke lapan ratus (read as ntah berapa) cakap muka aku macam Misha Omar.... Wowww, masalahnya kan, muka aku macam Misha ke atau Misha yang ikot muka aku???? *pang* Sumpah perasan kan??? Geli je. Kali ni yang cakap aku macam Misha Omar adalah kakak senior aku masa belajar UiTM time diploma dulu Kak Leha... Slumber dia cakap muka aku macam Misha Omar. Bila tanye gambar mana yang macam Misha tu boleh dia cakap banyakkkkkkkkk!!!!




Korang layan jela antara gambar-gambar yang persis Misha Omar ni kononnya eh??? Semua gambar ni diambil dari my OP during my wedding aritue... Will update more insyaALLAH~










Amacam??? 
Ada persisi Misha Omar ke???
Kak Misha... Tolong komen sikit...
Saya tak berniat nak persis muka akak...
*puiiiii*
*sepakdirisendiri*

ok, bye~

2 comments:

Sholihah said... [Reply to Comments]

i la org yg kelapan ratus tuuu... heheheh.. nyanyi sikit lagu angin syurga... hahah

schazaza said... [Reply to Comments]

@Sholihah hahahahhaha~ semalam dah seribu dah orang cakap bende yang sama... puiiii~!!! Angin sYURGA??? cinta Adam dan Hawa boleh???

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...