New Year Celebrations With Girlfriends - Part 1

Selamat tahun baru semua... 2013 dah sekarang... Ewahhh, entry 2012 pun tak habis lagi tulis dah entry 2013 ye.... hahahaha~ Lantakkan jela ye... Sebab semangat nak update entry semalam... hehehehe~ Meh aku cerita macam mana plannya...


Aku, yan (totinx) and yun dah kawan lama. Sejak dari dari sekolah agama darjah 1 kot... Alhamdulillah sampai sekarang kitorang masih lagi berkawan and harapnya sampai bila-bila. Bila masing-masing dah berkerjaya ni, and duduk jauh (yan duduk BP and aku n yun duduk KL la kira) so memang susah nak spend time sama. Kadang bila balik BP nak meet up, yan plak kerja. So nak spend time lama-lama sangat susah. Ada takde pun lepak minum je. Tapi kitorang tetap la contact each other. BBM la whatsapp la... So takdela rindu sangat. Still can catch up with each other.


Since one of us is getting married in just like 22 or 23 days from now, so of course la kitorang nak raikan dia... And at the same time, we wanna have fun together before she's getting married. Plan punya plan akhirnya kitorang pilih new year. Sebabnya yan cuti and datang KL. Plus, kitorang nak raikan the last moment of 2012 ni bersama and the very first moment of 2013 bersama jugak... Sweet kan??? Aishhh... Dah rindu dah kat korang....


Hal-hal booking membooking and plan ni konpem la kerja aku. Sebab nya diorang kan manje sangat. Apa pun tak boleh. Naseb sayang tau. Tu pasal sanggup je aku uruskan semua. hahahaha~ Untuk menikmati pemandangan fireworks bersama tanpa perlu berasak-asak dan peluh ketiak, kitorang check in kat IMPIANA HOTEL KLCC. Isnin, 31st December 2012 aku and yun half day and terus la pergi Impiana untuk check in...




Muke bahagia lepas dengan selamatnya dapat check in. Bukan apa, memang booking ni aku yang buat through agoda.com but the payment is using yan punye card. hahahaha Biasanya diorang nak tengok card masa check in. But naseb baik lepas. Yan tak sampai lagi masa ni. So aku and yun try jela check in....



Taraaaaaaaaa... Check in dengan jayanya. Tinggal 12 you. Room number 1213 gitu. Macam cantik je nombor nye kan? Haruslah kitorang masuk bilik dulu sebelum yan sampai... hahahahaha~ Bagi minah tu jeles. 



Ini swimming pool Grand Hyatt Hotel punye view. Giler cool kan? Dari bilik kitorang je boleh view semua ni.... Konpemlaaa skodeng kan...



Ini pulak view area KLCC tu... KLCC park and jam kat menara Maxis tu boleh nampak dari bilik kitorang. Harusla rasa syiok sangat kan... Nati malam konpem lagi clear...



Ini katil kat bilik kitorang. Kitorang amek Superior Queen Room with Breakfast. Okla kan? Untuk duduk 3 orang je pun... Besar ok bilik dia...



Hamek ko... Siap ada office nye area bagai. Yan paling sebok nak laptop konon nak online nanti senang... hahahahaa~ Lawak ok. Ada ke cuti-cuti sama-sama nak laptop???? ahhahaha Nak kene budak tu...



Siap ada sofa bagai ni.... Wahhh, kerlas jah percutian di KL kali ni... Poyo laaa... hahahahah~ Paling best view dari bilik ni la...



Ok, banyak cermin dalam bilik ni. Haruslah kita try snap gambar depan cermin kan??? Typical girls kan??? hahahahaa~



Bersama yang tersayang aku.... Cheewahhh.... Sorry yan, kitorang posing dulu without you... bubbyeee~!!! :P Nampak gemok la pulak. Cermin ni mengejek laaaa~



Alolololo... Anak siapa la ni... Comel and manje sangat la konon kan??? hahahaha~ Ni semua gambar sebelum bilik ni di apa-apa kan... hahahaha~ Lepas bergambar bagai aku and yun pun bersiap la pergi Pavillion...



 Suka giler gambar ni... Nampak slim sangat. Cheewahhhh~!!! Jom pergi Pavillion beli preparation untuk malam New Year Eve punye celebrations.... Cantik tak baju aku tu??? Aku beli kat Jakarta aritue... Suke sangat... Feeling ayu gitu...



Ok ok nanti aku update part 2 pulak ye....Bye~


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...