New Year Celebrations With Girlfriends - Part 3

Tak menahan kan??? Celebrate NEW YEAR pun dah gempak macam apa je sampai part 3 pun tak habis lagi. hahahaha Nampak sangat banyak gambarnya... Ni pun update lagi sebab Yan dah update blog dia pasal New Year in just one entry... OMG???? Nampak sangat aku banyak benda nak dikepohkan... Bukan, dia tu busy tu pasal la update semua dalam satu entry. If not 2 kali 5 je dengan aku punye banyak entry pasal benda ni... hahahaha~



Pemandangan dari bilik kitorang 1213. Time ni masih lengang lagi. Sebab baru maghrib kot time ni. Tapi kat bawah tu dah mula la nampak orang jalan kaki menuju KLCC. Macam semut ok tengok dari atas. Dengan bising and kecohnya tak dapat bayangkan. Sure rimas giler. Peluh jangan cakapla aku rasa kan... Konpem lencun. hahahahah~ Masa ni berharap la fireworks tu betul-betul nampak clear dari bilik kitorang.



Kitorang semangat deco bilik ni ok. Alihkan sofa and meja. Set tempat makan and balloons semua. Oh ya, balloons yang melampak kat lantai tu kitorang tiup. Ehem, lebih aku and yan je la tiup. Yun tiup bapa biji dah semput. Siap bunyik-bunyik ok dia tiup. Tak paham aku. Orang tiup rileks je. Tak de pun bunyik apa-apa. Ni siap bunyik bagai dah macam apa je. hahahaha~



Kesian Mr Musyuk ni. Bosan dah tunggu kitorang bersiap. Sampai terdampar dia sorang-sorang kat sofa...Kebosanan menunggu awek dia semua bersiap. Naseb ko la kan dapat awek camni. hahahaha Comel je dia kan??? Geram je tengok....



 Mana nya tak lama bersiap. Sekali buat sesuatu setiap kali tu nak posing bergambar. Tengok la minah ni berangan jadi bibik. Kat hotel beriye la nak iron tudung la hape. Padahal kat umah sendiri semua bibik yang buatkan... hahahaha~ Tapi sungguh lawak ok. Ada iras-iras bibik la gaya... Pitam aku kalau bibik aku pesen macam dia...hahahahha



Dua-dua ni elok sangat la tu rupe. Berangan konon bibik. hahahahah Aperlaa, jadi bibik pun nak berangan. Macam best je gaya jadi bibik kan??? Pastu snap gambar. After snap tengok balik and gelak guling-guling. Motif sangat kan??? hahahaha Tapi serius best sangat tau.



After semua orang bersiap barulah menggila snap gambar. Mentang-mentang banyak cermin dalam bilik tu semua pun kitorang tibai posing la... Sebab nak countdown lama lagi kan? So penuhkan aktiviti la dulu dengan posing sakan... Korang tadah jela and tahan muntah tengok gambar kitorang ok...



Masing-masing bila dah berjumpa keluarla perangai yang ntah hapa-hapa ni. Dah tak pedulik apa dah. Snap pakai iphone pun jadi wey. hahahaha Langsung tak keluar camera ok. Semua nya ihsan dari iphone dan juga samsung Yan... hehehehe Kerlassss ok...



 Muke masing-masing paling senonoh la kan time ni. Berdiri depan meja solek pastu snap gambar tak benti. Pastu gelak pastu excited pastu nak lagi snap. hahahahaha Boleh pitam ok??? Naseb la semua pun memang giler bergambar and sporting je. Ada gambar dalam toilet lagi macam hape je.... Siap jadikan shower, telefon semua sebagai props. Boleh sewel jadinye...



 "Shuhhhhhhhhhhh... We are trying to party tonight"
hahahaha Tak leh blah. Pastu adik aku komen, "Tak payah nak party sangat eh? I'm studying for my finals." Pedulik la kan??? Zaman aku final exams dah berakhir. Alhamdulillah. Jadi bagilah aku peluang kan...hehehehe~



Alolololo... sweetnye. Selain celebrate new year sama. Kitorang meraikan bakal bride to be ni la. Tak lama lagi dah. Pasni jumpa terus time nikah dia. Alahai... sunyinya pasni. Yun ada aku and aku ada yun. Tu jela. Naseb dekat. Apa-apa semua nak buat sama-sama. Nak betulkan kete pun nak ajak teman. Manje sangat masing-masing. Dah jumpa pun nak BBM lagi. Tak paham aku. Tapi yerla, dah memang camtu life kitorang. Happy together insyaALLAH...



Dan untuk perempuan yang diraikan ini...

"SEMOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA HUJUNG NYAWA HENDAKNYA DENGAN PILIHAN HATI. SEMOGA SABAR, TABAH, KUAT TAHAN DAN SETIA DALAM MENGHADAPI ONAK DAN DURI ALAM PERKAHWINAN. JAGA DIRI AND JANGAN LUPA KITORANG. BAHAGIA KAU, BAHAGIA AKU DAN YUN.InsyaALLAH"

T___________________________________________T



*AKAN BERSAMBUNG LAST PART*


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...