Cendol Pak O Terbaek...


Sorryla ye. Aku ni kalau tak cerita pasal makan memang tak sah. Melambak sebenarnya gambar makanan tapi nak update and buat entry kt blog tak terbuat ok. Ni pun pilih gambar yang mengiurkan la. Buat aku meronta-ronta nak balik BP this week and pekena cendol.. Sedapnyaaaa...Minggu weekend yang Krismas aritue aku balik BP. Dayana kahwin. Kawan sepermainan tennis aku dari kecik sampai la sekarang. Sekelas masa sekolah menangah. Saudara belah bapak aku. Perghhh, complete pekej la. Sorang-sorang pusing town masa Sabtu pagi tu terus rasa tekak haus. Dapat cendol nikmatnya. So ke Jalan Omar la kita.



Cendol biasa. RM1.00 je. Kau mampu tahan air liur tengok gambar mengiurkan macam ni??? Perghhhhhh... Aku ni merembes rasanya air liur dah ni... Giler ahhh.... Sedapnyaaa... Esok pas keje nak balik BP. Sabtu ley la pekena cendol ni... Yummmyyyy~



Hamek kooooo... Sampai muncung-muncung mulut nak makan cendol ni. Punyela sodap kan??? hehehehe Ane kat cendol ni pandang-pandang senyum-senyum. Mentang-mentang aku sorang je makan cendol ni takde pasangan kemain dia amek peluang. Bila bayar kemain nak keruk lagi tangan aku... Gateyyy!!!




Naseb baiklah cendol ko sodap...
Kalau tak, mahu aku pui ko kat situ gak... 
hahahahahah~
Emosi lak tibe-tibe...
Pasal tak dapat cendol la ni kat sini...
Cisssssssssssss....



Ok, BYE...~


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...