Sesi Mengepaw

Macam biasa. Tiap-tiap minggu adik aku nak balik. So haruslah aku pergi amek dia. Aku rasa dulu aku jarang la nak amek kan? But now aku tak kesah. As long as aku takde apa insyaALLAH aku amek. Even aku sengkek sekali pn aku tetap usahakan untuk amek dia. Itulah satu-satunya adik yang aku ada. Dialah madu dan dialah racun. Tak gitu??? hehehehehe~ Sabtu takde plan apa sebenarnya. Selalu sesi layan korea or movie je kat rumah. Then suddenly Abang Fendi and Kak Cica tweet tanya apa plan semua. Pastu cakap asek depa je booking aku kan? hahahahaha~ terasa ahkak tau....Then aku cakap okla bolehla join diorg window shopping. Siap suruh bawak baju standby ok in case balik lambat tidur je rumah diorang. Syiok sangat. Destinasi pertama sejurus sampai di rumah mereka haruslah menuju ke OU. Sekangkang kera je OU tu dengan rumah diorang. Masuk masuk je abang Fendi cakap lapar. Layankan jela. Lepas pusing-pusing cuci mata bagai teruslah lepak O'Briens. Cafe ni lebih kurang macam Subway la. Tapi aku rasa presentation dengan menu lain sikitla.... Harga lebih kurang yang pasti....



Ahad masa nak hantar adik balik hostel, haruslah layan sekali lagi O'Briens. Kali ni kat Midvalley pulak sebab tu yang paling dekat dengan hostel dia... Boleh tak semata-mata nak makan sandwich sanggup singgah Midvalley ok. Makan tak sampai sejam pun RM3 parking. Cis!!!! *dasar*


Kitorang order sorang satu ok. Tapi macam biasa, knowing me haruslah selera je lebih makannya tak seberapa ok. Baru macam 2 slice dah terkulat nak abeskan.... Tensyen je adik aku. Dapatlah tazkirah free. ahhahahahahaha~


Since aku order tuna melt kot tak silap, so ada set siap dengan frappucino Latte tak silap. Sebab ini set untuk Sunday ye anak-anak. Rasanya setanding la Starbucks. Nati korang tryla... Mana tau aku ni lidah buaya ke kan? Tak pandai rasa... hihihihihihihi


Sebelum makan, kasik snap semua angle gambar makanan ni. Meleleh air liur tatkala menatap gambar ni di petang hari ketika perut sedang berkeroncong untuk Anna... hahahahhahaa~


Sebelum pulang, terimalah goody bag untuk adik tersayang..... haahahahahahahha~ Goody bag sangat. Padahal sesi tapau untuk dia makan kat hostel. Baiknya kakak!!!! Tetttttttttttttttttttttttttt....





Sudah sudah....
Tak perlu drama swasta...
Walau dulu bertikam lidah, bergaduh tak kira masa, tapi skang dah lain...
Aku enjoy ada adik yang dh meningkat remaja macam skang.
Macam-macam boleh share.
Paling penting, aku cuba untuk berikan apa yang aku mampu pada dia sebab aku takda kakak.
Dan apa yang aku impikan kakak aku buat utk aku, itulah yang aku buat utk adik aku.
Love you sister!!!
Happy Sister's Day... #eh #pehaltu #takmemasal #tetiba...




ok, bye~!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...