CELARU....BUKAN CELAH YOU



Setelah meng-google, inilah dia hasilnya bila search CELARU. Dan inilah jugak yang aku rasa sekarang kot. Entahla... Aku pun tak tau. Apa benda ntahnya dengan aku ni. Semua benda buat tak kena ok. ATM CARD letak mana pun lupa. Kunci kereta pun lupa. Semua lah lupa. Aku rasa kan, kalau boleh hidung ni tanggal-tanggal pun, aku mesti lupa ok nak pasang hidung pergi kerja. Gilaaa!!!!! Rompong ok. Serius geli. Mau satu office ni tutup-tutup hidung dengan muka sebab GELI! Aku pun geli ok. Memikirkan takda hidung dan rompong je kan? Surelaaa nampak lendir ke apa. Eh, panjangnye merepek. Tapi kira oklaaaa.. Aku minggu lepas, lagilah ntah apa-apa. Pergi pam tayar kereta tapi sebenarnya aku kempiskan ok. Bukan isi angin. Makin keluar angin tayar tu aderla. Then tengah drive baru sedar. Terus la pergi station minyak yang lain. HAHAHAHAHAHA~ 


Dahlaaaaaaaaaaa... Hentikan la semua ni. Jom makan cokelat. Aku banyak stok ni.... hahahahahaha~ Lagi satu, arini aku tak main badminton. Baju sukan or baju jimba pun aku tak bawak. Semua terkejot ok. Sebab orang yang kuat sukan tiba-tiba malas nak bersukan. OITTT, suka laaa nak sukan ke tak nak der... haahahahhaahahah~



Mungkin arini nak sesi releasekan CELARU ni kot....
JOM TEST SUARA!!!!
Ok, bye...
*belum apa-apa hujan dah turun ni*
T___________________________________T
SENTAP TAHU!!!!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...