Penangan Peejburhan

Perghhhhh....Perghhhhhhhhhh....Perghhhhhhhhhhhhhh....
Sungguh dasyat ok...
Ibarat tsunami pun ada ni tau...
Aku terkejut ok tengok...
Kalau korang pun aku rasa konpem terkejut punye la....
Mau tak terkejut kan?
Semuanya penangan PeejBurhan ok...
Nak meleleh air hidung ni sebab terharu....
*tangan ke bahu mata ke atas*





Wey, aku rasa ni semua sebab Peej link kan kat blog dia wey. Kak Filla pun sama ada link kan blog aku kat blog dia tau. Aku kan new blogger. Bukan famous amous sangat pun. Biasa-biasa jerk. Baru-baru belajar dan menjinakkan diri dalam dunia blog ni kan...Tapi tiba-tiba begini aku tadah tangan sujud syukur la kan? Mau taknya bersyukur...Tak pernah-pernah beribu-ribu lemon camni tau....Walaupun bagi korang ciput je tapi its huge for me tau *lap hingus*. Terharu I tell you~


Yerla, aku ni bukan la macam blogger lain yang dah berkecimpung dalam bidang ni bertahun-tahun. Aku baru je mula ok... So tak boleh lagi la nak challenge depa. But I'm happy enough diorang sudi berkawan dan bermesra dengan aku...Seronok jugak kan jumpa bloggers ney... Happening sangat ok...Sorryla kalau korang rasa aku poyo ke apa. Alaaaa, bagila peluang wey. Ni first time tau dapat pageviews banyak camni. Walaupun hanya pageviews kan, tapi still aku happy. Ntah apa-apa nak happy kan... Suke laaaa....


Terima kasih buat Peej, Kak Filla atau sesiapa punla yang sudi mengunjungi blog ini. Jasamu kukenang. Cheeewahhhhhhhhh.... *kelip-kelip mata* Aku cuba buat yang terbaek untuk blog ni. Boleh korang dapat info ke ilmu ke kan? Ye dok? hehehehe~ Terima kasih jugak kepada readers Peej dan Kak Filla sebab aku pun merasa tempiasnya...Muahahahhahaa~





Sekian...
Majulah sukan untuk negara
*sungguh tiba-tiba*
Bye...
Chao Sin Chan....
#eh?

p/s: aku nak pergi shopping untuk office jap lagi. bye

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...