Selamat Hari Raya...

Wahhhh, semua dah start dah cerita raya. Macam-macam pengalaman ye korang. Seronok sangat-sangat... Aku pun sama laaa... Dapat pengalaman baru. Ini pertama kali merasa beraya di perantauan *tgndibahumatakeatas* hahahaha perantauan la sangat kan.... Padahal Selangor je pun. Bukan jauh mana pun. Aku rasa aku macam takde je gambar raya lagi la. Takpe. Raya sebulan. Nanti boleh bergambar lagi bersama suami.... hihihihihii


Well, kitorang last kerja Selasa, then Rabu baru balik Sg Buloh. Mentang-mentang dekat kemain lalaaalaaa lagi balik kan... Sempoi jela. Mak masak nasi impit, rendang, ayam merah, kuah kacang je kot. So takde hal la. Aku dah aim nak makan kat rumah nenek. Naseb baik nenek ada kat Puchong. Dokek sajo. So wat lek wat peace jela ye... Tahun ni berbeza sangat raya dari sebelum ni. Paling terasa pama la. Sebabnya, nenek(mak mama) and adik bradik mama mmg normally balik rumah pama bila raya. Kira mcm kampung la umah ktorg tu. But tahun ni semua tak balik atas sebab-sebab tertentu. Sunyi sepi la diorg. Raya bertiga je. Adik beraya kat German. Aku lak rumah mertua. So tinggallah abang. Takpe ma, tahun depan meriah. Semua balik raya. InsyaAllah...


Alhamdulillah, puasa kali ni berat turun banyak you. hahahaha Terima kasih la dekat BBplus sebab pemangkin aku kurus. Mana taknya, aku ni memang xde masalah pencernaan. Tapi semenjak minum BBplus ni, kekerapan aku berry tu berganda ok... Tu pasal boleh kurus. Kalau sebelum ni sehari 2-3 kali berry, tapi now berganda ok. I loike. Sebabnya BBplus ni dia bersihkan toksid dalam badan kita. Lagi la raya kita makan macam-macam kan? So dia neutralize balik la. So tahun ni, saudara mara semua tegur aku susut... hihihihi


Pastu skang tak payah susah-susah nak beli SK11 ke Body Shop ke apa. Aku pakai sabun marine essence je as pencuci muka. Feel fresh sangat ok. Rasa macam kalis air muke aku. Tak berminyak macam selalu. Ohh, sabun ni pun aku tibai pakai one whole body. Segar je tau. Bersih je kulit aku. Daki pun boleh hilang la lama-lama...Pencerah ketiak, celah-celah pelipat tau sabun ni. Hot item sangat...



Ramai ambil set COMBO ni. Penjimatan berbaloi. Korang boleh dapat free bekas sabun yang comel & colourful gitu and free postage. If siapa-siapa area Shah Alam/Puchong/Putrajaya ke boleh COD je. Yang dekat office aku boleh direct je beli sebab aku memang bawak je stock dalam kereta. 


Anything just text/whatsapp aku - 012-729 3392

or 

Email - starpumpkish@yahoo.com


InsyaAllah, immediately aku entertain korang. xoxo~



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...