Akhirnya...


Alhamdulillah...
Penantian aku selama 2 tahun dah complete...
Rasa bersyukur sangat-sangat dan berbangga dengan diri sendiri...
Walau terpaksa hadapi semuanya sendiri, tapi aku tetap berjaya laluinya...
Susah senang sepanjang penantian ini benar-benar beri impak dalam hidup aku...
Jadi lebih dewasa..
Lebih matang...
Lebih usaha...
Lebih sabar...
Lebih tabah...
Lebih kuat...
Lebih positif...
Lebih memahami...
Dan macam-macam lagi..
Rasa macam mimpi...
Mungkin bagi mereka yang lain, 2 tahun tu sekejap...
Pejam celik pejam celik habis...
Tapi...
Bagi aku yang laluinya...
Haishhhhh... Besar sangat...
Sangat-sangat besar...
Sampai tak boleh diganti rugi atau dibayar dengan apa sekali pun...
Terima kasih Ya Allah...
Terima kasih awak...
Terima kasih beri saya peluang nikmati dan lalui semua ini...
Sesuatu yang tak akan dilupakan sampai bila-bila...


Terima kasih atas segalanya...
*senyum*





1 comments:

Anonymous said... [Reply to Comments]

yeayyy...dah boleh kahwin la macam tuuu....

-kak anon-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...