A Life Saver...

Aritue masa baru balik dari hometown aku demam.... Hidung meleleh-leleh and bersin tak berhenti... Then rasa nak tidur je... Tak larat sey. Tekak pun payau je. Nak makan tak lalu... After bangun and mandi semua Yun kol... Tanye kat mana semua sebab kereta die masuk bengkel. So die tersadai kat bengkel. Terus la cakap tunggu jap aku datang amek...Cuba bayangkan kalau berada kat tempat dia mesti mengharapkan someone datang amek die... And guess what???? You got me... I'm your life saver yunk... Don't worry. Selagi boleh diusahakan dan tolong, insyaALLAH aku ada...


Since semua lapar tak makan lagi kitorang terus la pergi Ole-Ole melantak kat Pak Li Kopitiam.... Nana and Yun order Nasi ayam lemon. Pak Li nye menu yang paling menjadi sebutan ramai tu la... hihihihiihi Pastu diorang order chocolate blended which is so sedap I tell you.... woot woot... And aku????


Aku yang tekak payau hidung meleleh-leleh makan la bubur ayam ni... Nasebla boleh telan and mampu untuk dihabiskan... Dah kata lapar kan??? hahaahahah~ Minum air hot honey lemon tea... Giler manis wa cakap lu.... Manis berdenting sey... Terkenyit-kenyit mata ni tahan manis...


"Ok, tolong... Saya dah pening makan banyak sangat..." hahaahaha Nana, nana... Kau ni tak leh blah tau... Hamek ubat aku snap pic candid ko... hehehehe~ Kitorang bertiga je time ni. Nana kazen yun memang follow jela yun ke mana-mana je pun Yun pergi kecuali tandas...


Sahabat dari kecil and still counting until now... Hopefully will last forever... Semoga kau ditemukan jodoh yang baik dan sempurna perilaku dan bahasanya insyaALLAH... Apa-apa pun, aku sayang ko...


Muka bahagia dapat makan bersama.... Ada hikmah sebenarnya kereta Yun masuk bengkel... Dapat makan and spend time sama... Susah nak dapat peluang macam ni sebab masing-masing busy kerja kan???


Sebelum pulang, terimalah Chatime sebagai penutup selera tekak payau ni...
hahaahhaaaa~
Wi-fi dia laju gilerrrrrrrrrrrrrrrr~!!! I loike...


p/s: I'm counting the days you know... to meet you!!!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...