Sesi Mendaftar di UM

Maafkan aku blog... hahahaha~ Takley blah... Aku lately ni feel kurang nak update blog. Semenjak dua menjak tiga menjak nak update pasal raya tapi gambar semua takda terus potong stim. Tak lalu terus nak ngadap blog. Akhirnya, blog jadi mangsa pinggiran aku... hahahaha~ Sungguh tidak adil buat blog.... Tapi takpe, aku tengah try nk update macam-macam. Melambak gambar ok...Jadi haruslah aku update. Kesian yang jauh dimata tapi dekat dihati tu. Agaknya tiap-tiap hari stalk blog aku tapi tak de hasil... Now, rasakannnn!!!! *wink wink*


Ini cerita yang dah basi 3 minggu tak silap... Adik aku sampai dah mula kelas and macam-macam aktiviti dia join pun aku tak buat entry pasal masa daftar dia tu... hahahahaa~ *APTB* Adik aku sebenarnya sebelum ni foundation dekat Institut Perguruan Bahasa Antarabangsa kat Lembah Pantai (IPBA). 2 tahun tak silap. Since gomen takde duit nak hantar fly ke German, so dia twinning kan program Bahasa German tu ke  UM. But still adik aku kene pergi IPBA gakla sometimes. So dia dapat kolej 9. Kolej 9 ni kat luar. Dekat dengan KFC 24JAM sebelah kolej MAHSA tu. Awal pagi dah gerak g PJ. Aku la uruskan semua sebab pama pergi dengar taklimat ibu bapa.



Budak ni isi borang pun blur. Naseb la aku ada pengalaman... Banyak la jugak borang yang dia kene isi... Sukan la, kolejla, akademikla and macam-macam lagi... Diorang makan semua sendiri... Hostel je disediakan untuk tahun pertama tak silap. Pastu pandai-pandai ko la nak hidup...



Boleh tahan pening la jugak nak isi borang. Paling aku tak paham, UM dah tampal list nama untuk kumpulan-kumpulan masa orientasi nanti... Kalau aku dulu pakai group 1, group 2 camtu kan? Tapi kat UM diorang pakai SEL ok.. Adik aku SEL16. Rasa macam penjara la plak kan? hahahahaa~ Lagi satu, UM tak panggil kad matriks ok... Tapi no pendaftaran. Jakun kejap aku. Dah macam no plat kete lak... hihihihihihi



Untuk adik.... Rajin-rajin belajar. Ingat pesan pama, ingat pesan abang kakak. We have done a lot of things for you... All we want is good result ok. Please enjoy your uni life, take care of your health, participate whatever you wanna do and be the best student ok. We are so proud of you :)


Love you dik....xoxo~


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...