Perghhhhhhhhhh.... Sedapnya~!!!

Aku rasa setiap kali kalau ambil adik aku kat UM mesti kitorang akan ada je aktiviti makan...Mungkin sebab adik dia bila weekdays makan tak berapa nak best kat Cafe kan, so dia tend untuk makan sodap la bila weekends. Tapi aku suka... Sebab ada geng nak makan-makan... hehehehe~

So, masa 1st week lepas dia orientasi tu, aku pergi ambil dia bawak balik Puchong. Tapi sebelum tu haruslah jalan-jalan dulu pergi The Curve. Adik dia nak buat treatment backbone dia. Sekali dia belanja urut kaki. Best gilerrr.... Lepas settle semua marilah kita pergi makan... Padahal boleh je nak makan kat dalam Curve. Tapi nak jugak pergi Empire. Sebabnya aku mengidam pavlova.... Yeayyy!!!!


Haruslah bergambar dulu... Sedapnyeeee pavlova.... Yummyyyy~!!! Buat aku rasa lapar la plak ni... Air pun sodap... Gambar adik aku ni bape kali aku kena snap ok. Membe xpuas hati dengan senyuman dia... hahahahaa~ Abes dah gigi besi, redha jela...


Tengok gambar macam ni... Tak payah nak fikir pasal senyuman. hahahaha~ Aku rasa macam aku comel la plak time ni... Ke sebab baju aku tu striking sangat? hahahaah~ Pedulik... Ohhh, btw, aku minum air teh apa ntah... Lupe. Adik aku minum calamansi kot namanya...


Taraaaaaaaaaaaaaaaaa... Gerwam tak tengok??? Ini dia fish and chips aku... Yummyyyy~!!! Delicious.... Perghhh, terbayang-banyang kerangupan dia....


This one lagi la superbbbb.... Carbonara bebeh!!!! Creamy sgt2... Aku suke siot cheesy and creamy semua ni... Meleleh air liur...


Air pilihan kami... Banyak "sampah" kan??? hahahaha~ Aku bukan bekenan sangat bende2 hijau dalam tu.... Tapi minum jelaa...


Dan ini motif utamanya... Pavlova...Makan sekali nak lagi... Tapi aku kan Melayu... Tak makan stoberi ok.. So tugas adik aku la nak settle kan stoberi tu... hihihihiihi Sedappppp sey....


Ok, tu jerk nak share...
Kalau korang nak try boleh la pergi Serai kat Empira Gallery Subang tu...
Apa lagi??? Sila cuba...


Bye~!!!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...