Jejak Kasih....

Masa raya aritue, aku pergi jalan-jalan JPO sehari sebelum aku balik KL dengan the whole family aku. Sebabnya aku la... hahahaha~ Aku awal-awal sebelum balik BP dah cakap kat abang nati nak pergi JPO cari barang. So plan Sabtu raya dah seminggu camtu kitorang pergi beraya JB la. Then cakap kat papa tak kesah raya mana apa yang penting balik nak pergi JPO. So malam tu kitorang beraya umah Ain. Nak dijadikan cerita, ko paham-paham la kan, dah rancak borak tengok jam dah kul9lebih cmtu. Then papa bagi signal nak pergi JPO gak ke apa kan. Aku takda glabah mana yang sampai dan-dan tu jugak nak pergi. Konpem sampai JPO dah tutup. hahahahaha :) So dengan wajah keayuan hamba ni *puiiiii* aku pun relakan continue borak-borak kat rumah Ain. Cancel JPO.

Esok paginya Ahad aku bangun awal kejot abang sebab nak settle hal Samad. Nak tukar tayar and bla-bla sebab aku kan nak balik KL dah... Mama lak sebok ajak beraya la apa. So aku cakap, malas nak beraya. Kang tak plan apa last-last semua takde rumah. *Merajuk kununnye* Then papa bisik-bisik kat abang cakap lepas settle hal Samad pergilah JPO. Dah kat kedai tayar mama BBM "pama nak ikot pergi JPO boleh?" Chewahhhh... Pantang mama tu. So ok jela. Then reply "Bukan mama nak beraya ke?" hehehe *perli disitu* So mama reply "Papa cakap arini settle hal Sha je". Apa lagi petang tu terus lah ke JPO. Amacam??? Mukadimah panjang tak? hahahaha~

Then jalan-jalan dekat JPO abang ajak Ain join sekali... Jalan punye jalan sekali ada orang jerit nama aku. hahahaha Sekali pandang, kawan diploma UiTM Segamat dulu. Woot woot.... Zairatul Ain namanya. Apa lagi kecoh tak ingat la. Pastu masing-masing semangat nak snap gambar padahal tangan parkinson so gambar asek gegar je. Then nampak abang aku terus la jerit and pass BB kat die suruh snapkan. Dia yang blur pn tolongla snap sbb die pun tak kenal kan siapa... ahhahahahaa~



 Zaza & tuan Chot (2005 until now) insyaAllah

Chot??? Chot adalah monyet kecik soft toy kesayangan Aen yang aku suka giler sorokkan ok... Sampai nangesh-nangesh budak tu dibuatnya... Awak ingat lagi tak? Inilah dia pertemuan pertama kali setelah berapa tahun tak jumpa kan? Tau-tau je dia nak kahwin dah awal tahun depan. Sorry sangat-sangat awak. Time awak kahwin tu kita takda lak. Tak dapat la nak datang majlis awak tu....Semoga berbahagia hendaknya. Kita wish in advance ok.


Jejak kasih tak????
hahahahahhahahahaahaha~
ok, bye....



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...