TAUKEY KE TAUGEY?

Akhirnya, aku telah mendudukkan diri aku depan lappy sambil-sambil tu siapkan tempahan queen cake aku. hahahhahahha~ opszzzz, lupa. Sorry uols, ahkak busy lately ni. Macam-macam jadi. Tak kuasa dan tak da masa nak update blog. Maafla ye. Ni nak cite, since last week aku non stop buat kueh and kek ok. Penat letih ya ampun tak payah cakap la... Tulang belikat and bahu ni kalau dah oleh jerit rasanya dah lama aku pekak kene pekik dengan depa. hahahaha dasat tak dasat la aku gunakan kuderat mereka tu. Last week aku start dah bagi-bagi kerepek-keperek dan tumpi-tumpi yang budak office aku tempah. Nak ikotkan aku tak jual pun mulanya. Aku selalu bawak pergi office untuk makan-makan je. Dan-dan kali ni semua duk cari aku nak suruh aku jual. Disebabkan ada sambutan maka aku pun open order. Ni pun tak semua orang aku email. Naseb-naseb la yerk... hahahahahaa *nampak sangat tak pandai business*



Taraaaaaaaaaa... Penuh kereta comel aku tu ok hangkut kerepek-kerepek and segala macam tumpi. Alhamdulillah, banyak juga diorang beli. Yang queen cake tu saje-saje buat bagi diorang rasa. Now, ada order untuk disiapkan ye...


Boleh bayangkan tak aku bawak masuk office semuanya ni??? Ada ingat aku perempuan kampuchia ok. Tak mengagak langsung. Punyelah comel aku ni dia kata kampuchia.. Nampak sangat dengki dengan aku. ahhahahahahha~ Giler perasan perempuan ni... Tapi takpe. Aku konon-konon skang taukey dan taugey laaaa.... Ohhh,lupa. Ada return customer mintak aku jual lagi kerepek dan tumpi untuk lepas naik cuti raya... Alhamdulillah...


Terima kasih ya Allah~
Amin...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...