Macam-macam

*Gigih aku buat entry ni pagi-pagi tau untuk orang tu... kalau tak asek la tanya bila nak update. Haa, ni aku update yang tak berapa nak ikhlas*



Good morning semua... Dah breakfast? Amacam arini? Ada banyak sehat? hahahahaha sepak kang.... Sorry semua sebab dah abaikan blog ni. Percayalah, aku banyak sangat entry tertunggak. Cuma setiap kali aku nak buat entry aku jadi blur. Tak tau nak type apa. Tu yang menyepi je. hahahaahha Arini aku gigihkan jugak la... Sorry takde gambar.... 



Lately ni aku rasa busy sangat. Weekend pun macam bukan weekend. Ke sana ke mari sibuk uruskan macam-macam hal. Dari satu tempat ke satu tempat aku pergi. Pagi pergi KL, petang kat Damansara, and malam kat Shah Alam then balik Puchong semula. Haaaaaaaaaa... kalau kereta tu boleh bercakap, konpem dia komplen aku. Naseb baik Samad very the good boy you know. Berkhidmat je untuk tuan dia tanpa gagal walau sekali pun. Terima kasih Samad.




Esok aku cuti. Arini nak balik Johor. 
Sekian....
Update yang tak berapa nak upate~

1 comments:

Azimah said... [Reply to Comments]

Kira hapdet la jugak ni...jadikla drpd xde..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...