SmartShopper Malaysia Sangat Membantu

Mungkin ramai yang dah tau dan mungkin juga ada yang tak tahu akan kewujudan SmartShopper ni... So arini aku nak share... Pada aku sangat membantu... Especially bila benda yang kita perlu beli setiap bulan tu mahal. Contoh, susu anak dan pampers. Aku la tu asal nak beli bukak dulu apps SmartShopper dekat phone then baru lah beli.... Pembelian yang bijak namanya ok... 



Ok ni contohnya. Kalau korang nak beli diapers anak, just buka apps atau tengok online kat mana murah diapers ni then bolehla beli. Macam aku beli MAMYPOKO kan... So sekarang kat Selangor paling murah is dekat TESCO... Siap ada tulis lagi tarikh promotion bermula dan berakhir. Kan bagus tu... So if korang nak beli apa-apa bolehla try guna SmartShopper


Also available in GooglePlay and also AppsStore


Harap dapat membantu korang menjimatkan duit yang sedia ada... Macam-macam korang boleh search dekat SmartShopper ni. Groceries ke toiletries ke semua ada...Tips membeli dengan bijak dari saya ini bukan ditaja ye... Sekian. Selamat mencuba...



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...